
אחרי שגדעון עמיחי ויתר: JWT זכה בתקציב הדיוטי פרי בתום מכרז מול גליקמן והביילינים
תקציב הפרסום של הדיוטי פרי, שסיים את דרכו במשרד הפרסום NONONONONO YES של גדעון עמיחי, לאחר שזה סירב להתמודד במכרז, עובר לידי JWT ישראל - כך נודע לאייס.
כזכור, הפרידה של הדיוטי פרי מגדעון עמיחי הגיעה לאחר שזה התבקש על ידי החברה לגשת למכרז מחודש על תקציב הפרסום, פחות משנה לאחר ששירותיו נשכרו. לאחרונה בוצעו שינוים בהנהלה הבכירה של הדיוטי פרי עם החלפת המנכ"ל אורי גלבוע ששכר את שירותיו של עמיחי באמנון תגורי. שינוים אלו הובילו את הדיוטי פרי לבחינה מחדש של מערך הספקים כולל משרד הפרסום המלווה אותם. עמיחי כאמור ויתר ועוד הגדיל לעשות ויצא בפוסט בפייסבוק שבו תיאר את המקרה והודיע כי החליט שלא לגשת למכרז.
עם יציאתו של עמיחי מהתמונה, נותרו במכרז גליקמן שמיר סמסונוב שטיפל בעבר בתקציב, כמו גם הביילינים ששימשו בעבר כאחד ממשרדי הפרסום של החברה. מולם התמודד משרד הפרסום JWT ישראל בראשותו של יורם דמבינסקי שגם גבר עליהם בסופו של דבר. למשרד המנצח לא יהיה הרבה זמן פנוי להנות מההישג, שכן הקמפיין הראשון אמור לצאת לדרכו ממש בקרוב לקראת פיק התיירות היוצאת דרך נתב"ג בחופשת פסח.
- 7.קטע 04/04/2016 15:43הגב לתגובה זואיזה קטע שיש לקוח בארץ שבוחר להיפרד מאחד מאנשי הפרסום הטובים בארץ (גדעון) לטובת אחד מאנשי הפרסום הגרועים בארץ (דמבו)
- 6.סוף סוף מכרז שלא הוכרע על פוליטיקה אלא על עבודה (ל"ת)אחד שיודע 04/04/2016 15:21הגב לתגובה זו
- בחיאת 04/04/2016 16:29הגב לתגובה זודמבו, תפסיק לטקבק...
- 5.יוקי 04/04/2016 11:06הגב לתגובה זואף אחד לא מדבר על המשרד פח ש"זכה"
- לך תעשה חמוצים, קנאי. (ל"ת)בוקי 04/04/2016 14:49הגב לתגובה זו
- 4.גדעון ויתר? נכשל!!!!! (ל"ת)מישל 04/04/2016 09:24הגב לתגובה זו
- 3.איזה שם נורא לסוכנות (ל"ת)רקק 04/04/2016 02:42הגב לתגובה זו
- 2.גדעון גדעון 03/04/2016 19:11הגב לתגובה זואיפה האייטם פה?
- 1.גדעון לא ויתר, הוא לא ניגש. (ל"ת)המלקק לגדעונים 03/04/2016 18:47הגב לתגובה זו