'תמנון' נכנסת בכולם: צוחקת על קסטרו, אמריקן איגל, פוקס, Hoodies ובר רפאלי
אם אתה רוצה להיות בליגה של הגדולים כדאי שתתחיל לשחק עם הגדולים, או לפחות תתגרה בהם. זה הרעיון מאחורי הפרסומת החדשה של מותג האופנה תמנון שמנסה למצב את עצמו בשורה אחת עם שחקני האופנה הגדולים בישראל וצוחק עליהם תוך כדי.
פרסומת חדשה של המותג שממשיכה את רעיון ה-WOW שאיתו הוא רץ בשנה האחרונה מציגה את קסטרו, פוקס, אמריקן איגל ו-Hoodies, או יותר נכון בר רפאלי כדמויות חצי אנושיות-חצי חיות המייצגות את המותגים. הפרסומת שצולמה בכיכר המדינה מציגה את הפרזנטורית של תמנון כשהיא צועדת במתחם לאחר שסיימה את קניותיה בתמנון ועל ידה היא נושאת שקיות בגדים של המותג. במהלך צעדת ה'שופוני' שלה היא חולפת על פני החנויות המוזכרות ומתוכן מביטים בה המוכרים-חיות בעיניים מקנאות-מעריצות.
'אמריקן איגל' מוצגת באמצעות מוכר שחציו גבר וראשו ראש נשר כשהוא מביט בתמיהה בלקוחה של 'תמנון', רשת Hoodies מוצגת באמצעות אשה שראשה ראש ברבור - רמז ישיר לפרזנטורית המפורסמת בר רפאלי - כשזו מסדרת סחורה על המדף כשהיא לבושה בעליונית קפוצ'ון ומסתובבת בהפתעה ללקוחה של תמנון. 'קסטרו' מיוצגת על ידי מוכר שמחופש לפידל קסטרו - המנהיג הקובני - שמרוב תדהמה מפיל מפיו את הסיגריה שלשפתיו. אחרונה חביבה מוצגת רשת פוקס בדמות מוכרת שעומדת על מפתן הכניסה לחנות - גוף אשה וראש שועל שגם פולטת ייבבה בכיינית.
הקמפיין יעלה הערב (יום ד') לאוויר ומעניין לראות מה תהיה התגובה של 4 רשתות האופנה לפרובוקציה מצד תמנון. שוק הפרסום הישראלי אינו משופע בפרסומות שנוהגות לאזכר את המתחרים באופן גלוי או אפילו מרומז. עם זאת ישנן מספר דוגמאות, כגון: התחרות בשוק המים שהובילה את נביעות למלחמה מול ברי המים, פרסומות בשוק הסלולר נוהגות להילחם ראש בראש על מי מהיר יותר באמצעות הצגת המתחרים בצבעי המותג והקרבות בשוק רשתות המזון מתמקדות בעיקר בשורה התחתונה של החשבונית.
מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום JWT ישראל שיכול לסכם מבחינתו שבוע מוצלח מאוד שהחל בזכייה בתקציב הפרסום של הדיוטי פרי, שיוביל לקמפיין חדש שיעלה לאוויר בקרוב, לצד קמפיין דיגיטלי מוצלח למטרנה (גרופ EAT).
ברוך ריינר, בעלים ומנכ"ל רשת 'תמנון': "אנו פועלים בישראל כבר המון שנים, ושומרים על פופולריות גבוהה בקרב הציבור. זאת למרות שאנו לא עובדים עם פרזנטור מפורסם, לא עורכים השקות נוצצות, וממעטים בפרסומים. הלקוחות שלנו מכירים אותנו ואוהבים אותנו בזכות כך שאנו מציעים להם מחירים מעולים בעבור אופנה איכותית וטרנדית. הקמפיין החדש מגיע כדי להזכיר לרשתות הישראליות את מה שהן כנראה שכחו לאורך הדרך מרוב הסחות. בסופו של דבר המשימה שלנו היא להלביש את הקהל הישראלי. אנחנו מביאים ללקוחות שלנו בדיוק את הפריטים שהם אוהבים ושמתאימים במיוחד עבורם, ולא עבור בר רפאלי או שלומית מלכה. אנו פונים ללקוח הישראלי, שמחפש בגדים מחמיאים, והלקוחות שלנו יודעים להעריך זאת. אנחנו כאן, מדורגים גבוה מאוד, ואין לנו שום כוונה להיעלם".
יהב דרייזין, המשנה למנכ"ל ב-JWT, מסר כי "הקמפיין החדש של תמנון הוא המשך לאסטרטגיה השיווקית של המותג למצב עצמו כאלטרנטיבה אופנתית ומשתלמת לרשתות האופנה המתחרות. בניגוד ליתר מותגי האופנה המייצרים בולטות תקשורתית בעיקר ע"י פרזנטורים נוצצים ויקרים אנחנו מצאנו דרך קריאטיבית ומפתיעה להפוך את המתחרות עצמן לפרזנטוריות שלנו".
קרדיטים:
משרד פרסום - JWT ISRAEL
מנכ"ל - יורם דמבינסקי
משנה למנכ"ל ואחראי קונספט - יהב דרייזין
ארט - עירן ששון
סופרוויזרית - שירלי אנגל,
מנהלת הפקה - שרון בן דוד
חב' הפקה - ג'ימיני
במאי - גיא בולנדי
פוסט - תמיר וויס
צלם - לאל אוטניק
מוזיקה - KNOB
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
34.מעולה סוף הדרךךךךךנעמי 03/05/2016 20:37הגב לתגובה זו0 0איזה רעיון פצצה!!!!סגור
-
33.שאפו! (ל"ת)נתי 03/05/2016 12:01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
32.פרסומת שצריכה להגיע עם הסברים היא פרסומת לא טובהבן 18/04/2016 15:17הגב לתגובה זו1 1מה שלא הבנתי זה למה הדוגמנית לא נראית כמו תמנון? אז אולי הרעיון היה ברור יותר.סגור
-
31.איך קוראים לשיר?????????? (ל"ת)שיראל 14/04/2016 18:25הגב לתגובה זו1 1סגור
-
30.רעיון קטן לאיש קטן... (ל"ת)רפאל 13/04/2016 09:43הגב לתגובה זו0 1סגור
- טען עוד
-
29.מי הבין את זה חוץ מהפרסומאי??רפי 08/04/2016 13:08הגב לתגובה זו3 5במקום לנגח עדיף היו מתרכזים בלהציע את מרכולתם. זאת לא פרסומת לספאריסגור
-
28.המהלך הצליחיוני 08/04/2016 00:44הגב לתגובה זו4 2והרי למה נועדה פרסומת אם לא לעורר את דעת הקהל וליצור עניין? אין פה שום דבר גאוני מעבר לעובדה שהם הביאו את עצמם לקדמת הבמה וטיפה יותר לתודעה (לפחות לכמה שבועות הקרובים), וכל התגובות פה גם הן חלק נכבד בזה. מהלך טוב ומוצלח שלהם, שבתכלס אין להם מה להפסיד ממנוסגור
-
המהלך מצליח רק אם הקופות מתמלאותחבוב 13/04/2016 12:05הגב לתגובה זו1 0מתודעה (התכוונת ל'מודעות') לא סופרים כסף, לעומת זאת זמן אוויר בטלויזיה עולה הרבה כסף, כך שיש מה להפסיד אם אתה פותח את הקמפיין בהפסדסגור
-
27.תמנוןמיכל נוי 07/04/2016 20:21הגב לתגובה זו1 0מה שם הדוגמנית המופיעה בפרסומת?סגור
-
26.בוקר טוב באמתעמית 07/04/2016 00:28הגב לתגובה זו1 1סוף סוף מותג שלא מפחד מהצל של עצמוסגור
-
25.ראיתי עכשיו בטלוויזיה ורק עכשיו הבנתיבוז 06/04/2016 23:22הגב לתגובה זו6 7הבנתי את כל ה"מסרים הסמויים" כביכול שהיו בסרטון. אחרי שקראתי אותם פה - באייס. ליבי עם הלקוח שרוצה (ובצדק) לצאת ראש בראש מול המתחרים הגדולים וקיבל פרסומת שאף אחד, אף פעם ולעולם לא יבין. נו באמת, מי יקשר בין ברבור לבר רפאלי. שועל ופוקס. זה לא עניין של אינטיליגנציה, זה לא עניין של זילזול בקהל היעד, כי כשבנאדם רואה פרסומת הוא לא חושב שהוא אמור לפתור תשבץ. ואם יש אנשים שיוצאים נגד הפרסומת, זה לא בגלל קנאה (ואף איש קריאייטיב שאפתן לא שוקל אפילו להגיע למקום אפור כמו JWT), זה בגלל רמיסת הענף וניצול של לקוחות שסוף סוף היו מוכנים לשים כסף על פרסום ראש בראש ומה שעשו איתם זה את הבדיחה הסמויה והלא ברורה הזו. תתביישו על מה שעשיתם. חוצמזה, ביצוע והפקה בת זונה. הקונספט והרעיון הוא מינוס גדול לענף. ותודה על הקומוניקט.סגור
-
מצטער לחדש לך...אברי 07/04/2016 18:05הגב לתגובה זו6 1אבל לא כולם חסרי יכולת חשיבה וקישור בסיסיים כמוך... תמנע מלהשתמש במלה "אף אחד" כשאתה רוצה לומר "אני"סגור
-
וגם אני ...פרסומת מטומטמת. לא פחות (ל"ת)רפי 08/04/2016 13:10הגב לתגובה זו0 1סגור
-
24.קנאות ובוז ? כנראה שעבד להם.רויטל 06/04/2016 21:19הגב לתגובה זו4 3תמנון עד לא מזמן לא טרחה להשתמש בפרסום כלל ועבדה מעולה. כרגע היא ממתגת את עצמה מחדש מעבר להיותה הזולה בשוק והפרסומת עושה זאת מעולה. לא, כי בטח עדיף שוב דוגמניות שמראות עור ותחת כי זה בטח ממש יצרתי. ולכל הטרחנים כאן כולנו חולמים לעבוד שם אז שתו כוס מים קרים ותנוחו.סגור
-
23.מאיפה להתחילחיים 06/04/2016 20:36הגב לתגובה זו5 1מיושן. לא אמין. לא חכם. פשוט נוראסגור
-
22.wowwow 06/04/2016 19:30הגב לתגובה זו1 0wowסגור
-
21.''אחראי קונספט'' פחחח מה יהיה עם האגו שלכם ?!!! (ל"ת)מומו 06/04/2016 17:54הגב לתגובה זו8 1סגור
-
20.אחד המגניבים!רוני 06/04/2016 17:51הגב לתגובה זו3 0מישהו פה פתח חזיתסגור
-
19.קסטרו פותחים שמפניותתודה לא. הקונפסט 06/04/2016 16:51הגב לתגובה זו3 1לוקחים השנה בהליכהסגור
-
18.איזו קנאה, איזה אגו פגוע.. לקרוא ולצחוקדורי 06/04/2016 16:51הגב לתגובה זו8 1וואוו, פעם ראשונה שאני קורא תגובה תגובה. מרתק. הייתי שם את כל הבכיינים הקנאים בבית האח הגדול, ומצמיד להם פסיכולוג. אני ממש לא מהענף אבל מיד מזהים תגובות כיפיות של "עוברי אורח" ותגובות מתוך הענף. אפילו מחמאה אחת (נדמה לי) המשרד עם השם המצחיק הזה לא קיבל. והביקורות? על דבר אחד בלבד! ה IQ של הצופים בקשר להבנת הנקרא. מסקנתי, אם כך, כל הפרסומת מצויינת ורק בגלל בעלי החיים היא חרא. שכל אחד יגש למראה ויציץ בדבשת שלו. לפעמים אני כצרכן יושב המום ולא מבין מה רוצים ממני. פה, כשעסקינן בנשים מודרניות, אי אפשר עליהן. אין מצב שהקונות של ימינו לא יקלטו בשנייה ורבע את המסר.סגור
-
תגובה יפה! כל המשמיצים פה זה אותו בן אדםנעמי 03/05/2016 20:42הגב לתגובה זו2 0הרי זה שקוף. אתם יודעים, לפעמים אני מפחדת לעשות את הפריצה הגדולה שלי בחיים רק כדי שלא כל מיני אפסים מהעבר הרחוק שלי יתחילו לפתוח בטוקבקים.סגור
-
הו! איזה כיף היה לקרוא את תגובתך דורי...אברי 07/04/2016 18:18הגב לתגובה זו2 0סופסוף בנאדם עם שכל בקודקוד וראייה אובייקטיבית על רמת התגובות המגוחכת כאן. שמחתי לקרוא שיש עוד אנשים שאשכרה רואים דרך חוסר הפרגון הכל כך מעליב של אנשי התעשייה, במיוחד אלו שמפקפקים באופן גלוי ומגעיל ברמת המשכל של הצופים.סגור
-
17.עבודת אלילים (ל"ת)אור174 06/04/2016 16:28הגב לתגובה זו0 3סגור
-
16.על מי אתם עובדים?!באותה ליגה? 06/04/2016 16:23הגב לתגובה זו7 3תמנון שמוכרת בגדי שוק בשקל תשעים מתחרה ראש בראש בקסטרו ובאמריקן איגל? ככה משנים מיצוב? בזבוז של כסף ומשרד שעשה חתיכת סיבוב על הלקוחסגור
-
15.אחראי קונספט. מצחיק ועצוב בו זמניתביזיון של פרסומאים 06/04/2016 16:20הגב לתגובה זו8 2לא ברור איך יורם ממשיך לשלם משכורת לאיש הזה...סגור
-
לאן נעלמו הקריאטיב ?אחראי קונספט 06/04/2016 17:58הגב לתגובה זו2 0איפה איפה איפה מחלקת הקריאטיב???? איפה איפה איפה האסטרטגיה ?????סגור
-
14.פשוט וקליל. אהבתי (ל"ת)מורן 06/04/2016 16:20הגב לתגובה זו1 0סגור
-
13.סוף סוף משהו חדש ובולט בענף הזהשירה 06/04/2016 16:11הגב לתגובה זו7 0אחראי קונספט. פחחחחסגור
-
12.תחזרו כולם למלונהארי 06/04/2016 16:09הגב לתגובה זו9 0בהתחשב בזה ששום משרד לא עשה משהו מעניין בשלוש שנים האחרונות, קפלו כולכם את הזנבות שלכם ותחזרו למצוץ לאיזה לקוח. פרסומת לגטימית וחביבה מאד, בטח ובטח עם מה שיש לשוק המקומי להציע.סגור
-
11.ל-7אחראי קונפסט 06/04/2016 16:02הגב לתגובה זו9 2יהב חולה פרסום ומקפיד ששמו יופיע על כל שיט שהמשרד מייצר בשביל לקדם את עצמו למשרד הבא (מחליף כל שנה-שנתיים).סגור
-
קנאי! (ל"ת)דורי 06/04/2016 17:01הגב לתגובה זו1 1סגור
-
10.אוי זה מביךאני 06/04/2016 15:36הגב לתגובה זו8 2יש את זה ביותר תת רמה ומביך?סגור
-
9.פרסומת מעולה! (ל"ת)שמרית 06/04/2016 15:19הגב לתגובה זו6 2סגור
-
8.פרסומת לפירסומאים איך זה משרת את המותג? מה זה חשוב. העיקר האגו. כלכך אתמול... (ל"ת)איריס 06/04/2016 15:11הגב לתגובה זו3 1סגור
-
7.באמת??אורי 06/04/2016 14:55הגב לתגובה זו19 3המצאתם משהו? הבאתם משהו חדש? האם בלי הכתבה באייס וקמפיין היח"צ שתעשו כדי להסביר את הרעיון, מישהו באמת יבין למה התכוונתם? ואם הוא לא יבין ויחשוב שזאת סתם אישה שהולכת ברחוב ופוגשת דמויות עם ראשים משונים, בליווי מוסיקה כאילו עדכנית - האם חידשתם לו משהו שהוא לא ראה כבר בשנות ה-90? האם יצרתם אג'נדה? תפיסה חדשה? הבאתם בשורה? משהו? ולמה יהב דרייזין או איך שלא קוראים לו, מתעקש שכולם יידעו שזה הקונספט שלו? ומה יש בו בטמיר כהן שכל מי שמגיע אליו הופך לאיש מקצוע בינוני?סגור
-
קנאי חולני חחחח (ל"ת)דורי 06/04/2016 17:00הגב לתגובה זו2 0סגור
-
אוכל את הכובע אה?גיא 06/04/2016 15:09הגב לתגובה זו6 1ההנחה שצריך לחדש פשוט מוטעית. מה שנקרא, אנשי התעשייה חוטאים מלהבין את מוחו של הצרכן. למי יש כח כל פעם ללמוד מה חדש פה, הפרסומת הזו דלת תקציב וגאונית וזה מה שמעצבן. (ניטרלי לא מהתחום)סגור
-
6.אהבתי..סופסוף רשת שמגיעה לה במה...עושה מהלך הולם (ל"ת)סופרסטאר 06/04/2016 14:52הגב לתגובה זו8 0סגור
-
5.וואו!צורי 06/04/2016 14:40הגב לתגובה זו7 5זה גרוע. ממש אבל. מעבר לזה שאין פה באמת קריאייטיב מעניין או קונספט יוצא דופן. סתם "בוא ניכנס בכל המתחרים ונעשה את זה ממש גרוע ולא קריאטיבי בשום צורה" לא ברור איך אף אחד לא עצר את זה קודם. מביךסגור
-
4.פרסומת מטופשת של חברה סוג ז׳ ומשרד פרסום מתנשא. (ל"ת)פוקסי 06/04/2016 14:22הגב לתגובה זו9 7סגור
-
נראה לי שההורים שלך אחיםאא 06/04/2016 15:00הגב לתגובה זו5 2או שכנים מה שבטוח שהגעת לעולם הזה במבחנה יכאפותסגור
-
נראה לי שאת תקציבאית ממורמרת שעבדה על זה (ל"ת)Xox 06/04/2016 15:47הגב לתגובה זו3 1סגור
-
נראה שאת תקציבאית שהיית...יוסף 06/04/2016 17:46הגב לתגובה זו0 0חולה לקבל את התקציב. כעת את חולת קנאה.סגור
-
פרסומת מעולה, תמנון צוחקת כל הדרך לבנק..והמתחרים מתמרמרים.. (ל"ת)האמיתית 06/04/2016 14:51הגב לתגובה זו12 2סגור
-
3.WTFאחראי קונפסט 06/04/2016 14:21הגב לתגובה זו14 6מי לעזאזל מבין שברבור עם קפוצ'ון = בר רפאלי? שהשועל זה פוקס??? מי יתעכב לנסות להבין את זה? מזל שיש הסבר בגוף הכתבה. בטלויזייה זה לא יעזור. הדבר היחיד שברור כאן, הוא שקסטרו מקבלים בוסט.סגור
-
צריך תרגום בגוף הפרסומת (ל"ת)אחראי קונספט 2 06/04/2016 14:42הגב לתגובה זו9 2סגור
-
2.צעד מעניין וביצוע חמוד מאוד (ל"ת)קלבסה 06/04/2016 14:11הגב לתגובה זו6 0סגור
-
1.חמיצר מתהפך בקברו (ל"ת)מה? למה? 06/04/2016 13:40הגב לתגובה זו9 2סגור