חכם, רשע, תם וזה שלא לקחו בחשבון: מקאן בסדרת סרטי חג מעולה לאיקאה
עכשיו כבר אפשר לקבוע רשמית, הצוות של מקאן תל אביב שעובד על תקציב IKEA עושה עבודה מעולה. למרות שרשתות רהיטים מקומיות נהנות לשלוח חיצים היישר לבטן הרכה של המותג השבדי, ומצידן, מדובר באסטרטגיה לא רעה, ב-IKEA יחד עם מקאן תל אביב העלו רמה בחודשים האחרונים עם סדרת סרטים שהחלה בפתרונות האחסון וכעת מקדמת, לקראת פסח, את מגוון הכסאות של הרשת.
בסדרת הסרטים החדשה של מקאן עבור IKEA, ליל הסדר מתואר כ"סיוט של ארוחת החג" עם לוק ויזואלי שמשלב בין פונט תנ"כי לסרטי האימה דלי התקציב מהאייטיז. בפשטות שכוללת צילום של שולחן סדר ערוך עם קריינות ברקע, 3 הסרטים מציגים בדרך הומוריסטית את הסיטואציה המוכרת שבה חלק מהאורחים נתקעים עם כסא לא נוח בעליל, כל אחד מסיבותיו הוא. בסוף כל סרט עולה הכותרת: "אל תתנו לכסא להפוך לסיוט של החג".
קרדיטים:
מכת קריאייטיב: נדב פרסמן, סיגל עבודי, אודי אביטל, עידן קרביץ כפיר פרץ ואדי גרצמן. מכת ניהול לקוח: אלדד וינברגר, דניאלה קלינגר ורותם מזרחי.
מכת אסטרטגיה: אלון ליבוביץ'.
מכת הפקה: אדווה נבון ונווה זרח.
מכת לקוחות: אפרת צור פורת והילה ברוך.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.אני בדרך כלל נהנה לטנףג׳יזס 14/04/2016 10:45הגב לתגובה זו0 1אבל זה עשוי ממש טוב, סרטונים שאם היו יכולים להיות מתורגמים בכיף היו הופכים לקמפיין בינלאומי לאיקאה. משה הכותרת סבבה שירגע האפס פה למטהסגור
-
2.משה אתה רציני?היחיד שיודע 13/04/2016 15:57הגב לתגובה זו2 1גם אם היה מדובר בקמפיין ראוי (והוא פ׳סדר, לא יותר) הכותרת מדיפה ניחוח של יח״צ זול ומתאמץ. באמת שזה מיותר, אף אחד גם לא קונה את זה. משה, אתה חכם מדי לטקסטים כאלה.סגור
-
1.מכת שעמום (ל"ת)רעמסס השני 13/04/2016 11:41הגב לתגובה זו1 1סגור