פרנדלי: תקציבי הפרסום של קניוני רננים וסביונים עוברים לברזני לוי

 | 
telegram

משרד הפרסום ברזני לוי מצרף לשורותיו את תקציב הפרסום של קניוני פרנדלי: 'רננים' ו'סביונים' מקבוצת JTLV. היקף הפעילות של שני הקניונים במדיה צפוי לעמוד על כ-1.5 מיליון שקל. 

בהתאם לטיימינג, הקמפיין הראשון שיוצא לדרך הוא קמפיין פסח לשני המתחמים. לדברי רובי ברזני, בעליו של משרד הפרסום: "אנחנו מאוד שמחים על הבחירה בנו ומתכוונים לעשות כל שביכולתנו בכדי לקדם את הפעילות השיווקית של הקניונים".


כותרת ראשית

- כל הכותרות

בין לקוחות משרד הפרסום נמנים מתחמי הקניות של 'מבנה' מקבוצת 'פישמן', 'קפה גרג', 'פלאג אין', 'מטרופולין תחבורה ציבורית', 'קווי לילה', 'הועד האולימפי', 'אפסון', 'כרמית' ועוד.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות