פרנדלי: תקציבי הפרסום של קניוני רננים וסביונים עוברים לברזני לוי
משרד הפרסום ברזני לוי מצרף לשורותיו את תקציב הפרסום של קניוני פרנדלי: 'רננים' ו'סביונים' מקבוצת JTLV. היקף הפעילות של שני הקניונים במדיה צפוי לעמוד על כ-1.5 מיליון שקל.
בהתאם לטיימינג, הקמפיין הראשון שיוצא לדרך הוא קמפיין פסח לשני המתחמים. לדברי רובי ברזני, בעליו של משרד הפרסום: "אנחנו מאוד שמחים על הבחירה בנו ומתכוונים לעשות כל שביכולתנו בכדי לקדם את הפעילות השיווקית של הקניונים".
בין לקוחות משרד הפרסום נמנים מתחמי הקניות של 'מבנה' מקבוצת 'פישמן', 'קפה גרג', 'פלאג אין', 'מטרופולין תחבורה ציבורית', 'קווי לילה', 'הועד האולימפי', 'אפסון', 'כרמית' ועוד.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה