הכנס השנתי של מקאן העולמית: מקאן ואלי נבחר לפרויקט החברתי החשוב באירופה
משרד הפרסום מקאן תל אביב זכה במקום הראשון בתחרות "הפרויקט המשמעותי של מקאן אירופה". הזכייה, במסגרת הכנס השנתי של רשת מקאן העולמית הוענק לנציגות הישראלית עבור השלוחה הדרומית של המשרד במצפה רמון - מקאן ואלי.
הכנס השנתי של הרשת התקיים השנה בפריז בסימן meaningful - משמעות, ובמרכזו עמדה תחרות ה-meaningful award. במסגרת התחרות הגישו 40 סוכנויות מ- 22 מדינות עבודה אחת שסימנה עבורם meaningfulness - פרויקט בעל משמעות ללקוחות, לעובדים ולחברה.
הפרס שיחזור עם מקאן הביתה
לגמר עלו 10 משרדים, שהציגו את הפרויקט שלהם באירוע. מקאן תל אביב זכה עם מקאן וואלי במקום הראשון, במקום השני זכה פרויקט שנקרא Sunday grandma's של מקאן רומניה (המנוהל על ידי בוגרי מקאן תל אביב שגית צור להב וניר רפואה) ובמקום השלישי פרויקט שנקרא Christmas של איקאה ממקאן ספרד.
כל משתתפי הכנס נתנו ניקוד לפרויקטים על פי המצגות וכך נקבעו הזוכים. הפרס ניתן למנכ"ל מקאן תל אביב עמית משיח על ידי האריס דיאמונד יו״ר ומנכל מקאן העולמית ופבלו ווקר, נשיא מקאן אירופה.
מקאן ואלי הוקמה בשנת 2013 במצפה רמון על ידי חנה רדו ומיכל רומי ואת המשרד מובילות היום יחד כמנכ"ליות משותפות הדר גור אריה ורומי. מקאן וואלי היא השלוחה הדיגיטלית הדרומית של קבוצת מקאן במצפה רמון המנהלת את הפלטפורמות הדיגיטליות של מותגים מובילים כגון הונדה, המשביר לצרכן, טיטולים, וניש, VEET, נורפן, לואקר, מנטוס, דאב ועוד.
עמית משיח, מנכ"ל מקאן תל אביב: "זכייתה של מקאן ואלי במקום הראשון היא ללא ספק חותמת חשובה לצמיחה ולהכרה במקאן ואלי לא רק בזירה המקומית אלא גם על מפת הפרסום הבינלאומית".
הדר גור אריה, מנכ"לית שותפה: "הפרויקט שלנו מצליח לעורר השתאות וכבוד מחוץ לגבולות ארצנו גם כשהוא מתורגם לאנגלית ומוצג בפני אנשי פרסום מהמובילים בעולם שכבר ראו דבר או שניים בחייהם. אין עוד פרויקט כזה בעולם. בכל פעם שאנחנו זוכים בהכרה שמחוץ לעשייה היומיומית שלנו אני מתמלאת גאווה על העשייה שלנו ומקבלת אישור מחדש כמה משמעותי ומיוחד הואלי שלנו".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.מה ההגדרה של אירוניה?זצל 14/04/2016 21:11הגב לתגובה זו2 0משיח עומד על במה בפריז ומקבל פרס על מקאן ואלי. חנה ראדו בטח מתהפכת בקברה..סגור