הישג ל'משהו טוב' של אלעד סטפנסקי: יטפל בתקציב הסושיאל של Audi
בתום מכרז בין מספר גופים, סוכנות הפרסום משהו טוב של אלעד סטפנסקי מקבלת לידיה את תקציב הסושיאל של מותג הרכב Audi - כך נודע לאייס.
לדברי סטפנסקי: "אנו גאים ומתרגשים להתחיל לעבוד עם מותג מרגש, חדשני מלא תוכן ואדרנלין כמו Audi". גיל צוק מנהל השיווק של Audi ישראל אמר: "חיפשנו סוכנות שחושבת מחוץ לקופסא שתצליח להתחבר לערכי המותג, שמחים לצאת לדרך חדשה של יצירה".
חברת 'משהו טוב' הוקמה לפני כחצי שנה על ידי סטפנסקי לאחר שסיים את דרכו באקליפטוס - כבוטיק תוכן אסטרטגיה ושיווק מתמחה בדיגיטל. בין לקוחות החברה בדיגיטל נמנים: CeNergy, חומוס חמסה, משק ארצי, חוה זינגבוים, GET BUSY, רימון טיולים, לימור בן יוסף ועוד.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.מאברוק סטפ...בהצלחה! (ל"ת)ר.פ. 18/04/2016 19:24הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.הבחור מבריק!!! (ל"ת)נעם צימרמן 18/04/2016 15:56הגב לתגובה זו1 0סגור
-
אלעד בהצלחהקמי שבתאי 18/04/2016 22:36הגב לתגובה זו0 0בהצלחה אלעד מוכשר ומיקצועי ״השמיים הם הגבול ״סגור