FOX בחרה ב'אקליפטוס' - שתטפל בחלק ממותגי הקבוצה ברשתות החברתיות

בתום הליך בחינת מספר משרדי דיגיטל, בחרה הרשת באקליפטוס עבור ניהול הנכסים הדיגיטליים בפייסבוק ובאינסטגרם
אלכסנדר כץ | (5)

משרד הפרסום אקליפטוס זכה בתקציבי פרסום חדשים של מספר מותגים מקבוצת FOX. מדובר על FOX, FOX HOME, THE CHILDREN'S PLACE ו-KEITH&CHARLES.   FOX בחרה באקליפטוס לאחר בחינת מספר משרדי דיגיטל. כעת הסוכנות הזוכה תנהל את הנכסים הדיגיטליים של חלק ממותגי הקבוצה בפייסבוק ובאינסטגרם.   2016 מאירה פנים לאקליפטוס, לאחר שבחודשים האחרונים גייסה תחת לניהולו של ארז ברכץ 10 תקציבים חדשים. אקליפטוס מתמחה ביצירת תוכן ובין לקוחותיו ניתן למצוא את אופטיקה הלפרין, אלדן, פלאפון, קניון הדר, בן אנד ג'ריס ובייביליס. לאחרונה בוצעו מספר שינויים פרסונליים בחברה ולתפקיד מנהלת הקריאטיב מונתה תום חנני, סמנכ"לית קריאטיב בסוכנות הדיגיטל טרוס ב-4 שנים האחרונות, עם עזיבתו של ארנון רותם.   ארז ברכץ אישר את הפרטים.   

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    דיגיטל זה מאסט- אקליפטוס שאפו (ל"ת)
    טייגר לילי 24/08/2017 10:27
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מנהל דיגיטל 19/05/2016 14:09
    הגב לתגובה זו
    בתור אחד שעובד שנים בענף ומכיר טוב ומקרוב את ההתנהלות של אקליפטוס, הם פשוט הדוגמה החיה לשקרנים ורמאים. לקנות מדיה הם יודעים מצוין, לשלם, הרבה פחות. מזל שיש חוזים חתומים ובתי משפט בישראל. התנהלות ישראלית מכוערת.
  • 1.
    מכיר אותו 16/05/2016 18:23
    הגב לתגובה זו
    סססססס.....
  • מכיר אותך 17/05/2016 13:00
    הגב לתגובה זו
    מכוער
  • מי ויזל? לא נאה במיוחד (ל"ת)
    רוגל אלפר 17/05/2016 10:55
    הגב לתגובה זו