FOX בחרה ב'אקליפטוס' - שתטפל בחלק ממותגי הקבוצה ברשתות החברתיות
משרד הפרסום אקליפטוס זכה בתקציבי פרסום חדשים של מספר מותגים מקבוצת FOX. מדובר על FOX, FOX HOME, THE CHILDREN'S PLACE ו-KEITH&CHARLES.
FOX בחרה באקליפטוס לאחר בחינת מספר משרדי דיגיטל. כעת הסוכנות הזוכה תנהל את הנכסים הדיגיטליים של חלק ממותגי הקבוצה בפייסבוק ובאינסטגרם.
2016 מאירה פנים לאקליפטוס, לאחר שבחודשים האחרונים גייסה תחת לניהולו של ארז ברכץ 10 תקציבים חדשים. אקליפטוס מתמחה ביצירת תוכן ובין לקוחותיו ניתן למצוא את אופטיקה הלפרין, אלדן, פלאפון, קניון הדר, בן אנד ג'ריס ובייביליס. לאחרונה בוצעו מספר שינויים פרסונליים בחברה ולתפקיד מנהלת הקריאטיב מונתה תום חנני, סמנכ"לית קריאטיב בסוכנות הדיגיטל טרוס ב-4 שנים האחרונות, עם עזיבתו של ארנון רותם.
ארז ברכץ אישר את הפרטים.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.דיגיטל זה מאסט- אקליפטוס שאפו (ל"ת)טייגר לילי 24/08/2017 10:27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.אקליפטוס יודעים רק לקחת כסף, לא לשלם.מנהל דיגיטל 19/05/2016 14:09הגב לתגובה זו0 0בתור אחד שעובד שנים בענף ומכיר טוב ומקרוב את ההתנהלות של אקליפטוס, הם פשוט הדוגמה החיה לשקרנים ורמאים. לקנות מדיה הם יודעים מצוין, לשלם, הרבה פחות. מזל שיש חוזים חתומים ובתי משפט בישראל. התנהלות ישראלית מכוערת.סגור
-
1.מכוער אבל קומבינטור חחחמכיר אותו 16/05/2016 18:23הגב לתגובה זו0 0סססססס.....סגור
-
גם אתהמכיר אותך 17/05/2016 13:00הגב לתגובה זו0 0מכוערסגור
-
מי ויזל? לא נאה במיוחד (ל"ת)רוגל אלפר 17/05/2016 10:55הגב לתגובה זו0 0סגור