
בזכות הדיגיטל: אשת השיווק של מאי - מנהלת השיווק של לאומי מיטל שירן הראל
ועדת השיווק של איגוד השיווק בחרה במנהלת השיווק של בנק לאומי, מיטל שירן הראל, לאשת השיווק של חודש מאי, על חלקה המרכזי בהובלת הבנק בזירת הבנקאות הדיגיטלית בשנים האחרונות. מאז כניסתה לתפקיד לפני כ-3 שנים, הובילה שירן הראל את הבנק לזירה הדיגיטלית באמצעות רצף השקות של מוצרים ושירותים דיגיטליים, ולדברי איגוד השיווק, בזכותם "הצליח לאומי לשמור ואף להגדיל את הפער אל מול המתחרים בקטגוריה"/ כזכור, לאומי נכנס לזירת הבנקאות הדיגיטלית כבר בשנת 2009 עם השקת 'לאומי דיגיטל'. בשנים האחרונות, עם ההבשלה הטכנולוגית הנדרשת, ביצע הבנק רצף של מהלכים שיווקיים שתמכו בהשקת מגוון שירותים דיגיטליים מתקדמים שפותחו בלאומי, שיצרו ערך ותועלת ממשית ללקוחות הבנק.
"בכך, מוביל לאומי קו אסטרטגי מבודל במסגרתו מונגשת ללקוחותיו בנקאות חכמה, פשוטה ויעילה, הזמינה מכל מקום ובכל זמן ומשתלבת היטב בחיי היום יום", נכתב בהודעת איגוד השיווק. "אסטרטגיית המותג אותה מובילה שירן הראל, ממנפת היטב את היתרונות והתועלות שמציע העולם הדיגיטלי בכלל והבנקאות הדיגיטלית בפרט. בזכות אסטרטגיה זאת הצליח לאומי להעמיק משמעותית את ההובלה התדמיתית בערך הדיגיטליות בהשוואה למתחרים. יתרה מכך, האסטרטגיה השיווקית של הבנק הובילה לגידול חסר תקדים בהיקף השימוש בשירותים הדיגיטליים על ידי לקוחות הבנק, כאשר כיום למעלה מ-60% מלקוחות לאומי משתמשים בערוצים הדיגיטליים לצורך ביצוע פעולות בנקאיות". בשיקולי ועדת השיווק של האיגוד צוין כי "מיטל שירן הראל מובילה בשנים האחרונות מהלך שיווקי-תקשורתי שיצר תפיסה חדשה בקרב ציבור הלקוחות. לאומי גובר על מתחריו באופן עקבי בקטגוריית הדיגיטל והצליח לרשום הישגים משמעותיים בכל הקשור לשימוש בבנקאות הדיגיטלית ובתפיסה של הבנק ביחס למתחרים. הבחירה בשירן הראל נולדה בזכות התוצאות המרשימות של מהלך 'דיגיטל זה לאומי' והאסטרטגיה העקבית שהפכה את לאומי למוביל בתחום הדיגיטל".
- 1.קצת מוזר, לא? (ל"ת)רונצ' 31/05/2016 20:59הגב לתגובה זו