לאחר 15 שנה בדיגיטל: אייל כרמי עובר ל-Ad Tech ומצטרף לסטארט אפ Reelocoaster
לאחר 15 שנה בענף הפרסום, שכולן בעולמות הדיגיטל ותחילתן ב-2001, אייל כרמי מעלה את הקריירה הארוכה על מסלול חדש ומצטרף לחברת הסטארט אפ Reelocoaster כמנהל הקריאייטיב - כך נודע לאייס.
בין המשרדים שכרמי שימש בהם במהלך השנים בתפקידי ניהול קריאייטיב ניתן למנות את אידיאולוג'יק, שהיתה מחלוצי תחום הפרסום בדיגיטל בישראל. תחנות נוספות שבהן עבר הן ARC אינטראקטיב, מקאן דיגיטל, y&r ,Qdigital ובתפקידו האחרון פרסום אברהם.
כרמי צפוי להשתלב בהנהלת החברה ובמסגרת תפקידו ינהל את העבודה הקריאטיבית מול מפרסמים ומשרדים בפיתוח מהלכי תוכן ופרסום, לרבות פיתוח פורמטים של וידאו אוטומטי. החברה שמפתחת פתרונות וידאו אוטומטיים על בסיס דאטה ותוכן משתפת פעולה בימים אלו עם מפרסמים בישראל כגון אלעל ובזק ולאחרונה עמדה מאחורי הפקת הטכנולוגיה לקמפיינים ששילבו וידאו פרסונלי עבור סלטי אחלה של שטראוס וקדס קידס.
נמרוד קמחי מנכ"ל Reelocoaster: "בטוח שניסיונו וכשרונו של כרמי יעזרו ללקוחות החברה להפיק מהלכים חדשניים ולייעל את נושא הפקות הוידאו".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
4.בהצלחה מלך מוכשר! (ל"ת)דני 02/06/2016 07:39הגב לתגובה זו1 1סגור
-
3.תותח (ל"ת)עומר 01/06/2016 20:30הגב לתגובה זו0 1סגור
-
2.איש נדיר עם כשרון אדיר (ל"ת)אבלאני תמיד נשאר אני 01/06/2016 16:47הגב לתגובה זו2 1סגור
-
1.בהצלחה !!! (ל"ת)אוהד 01/06/2016 14:34הגב לתגובה זו1 1סגור