תקציב הדיגיטל של מותג התכשיטים הבינלאומי מגנוליה יטופל ב-GO
תקציב הדיגיטל של רשת התכשיטים הבינלאומית מגנוליה יטופל במשרד הפרסום GO בבעלותו של אדיר רגב. הדגש בפעילות הפרסום של מגנוליה - רשת שקיימת מזה 20 שנה - מופנה לגזרת ה-e-commerce (סחר מקוון) של המותג.
בתוך כך, לאחרונה צירפה GO לשורותיה לקוח נוסף – חברת First Index למסחר אלקטרוני בשוק ההון. החברה מספקת פתרונות למסחר במט״ח, מדדים וסחורות, ומעניקה שירותי ברוקראז' לגופים מוסדיים, פיננסיים ופרטיים.
עמית שגיא, מנכ"ל GO: "אנחנו גאים לעבוד עם מגנוליה ו-First Index, אשר הדיגיטל הוא עבורן חלק מאסטרטגיה כוללת של צמיחה. GO הובילה בשנים האחרונות שורה של מהלכים, שתרמו לביסוסו של הפרסום הפרוגרמטי בלב הענף, וזה כיף גדול לעשות את זה עם שתי חברות החושבות ועושות דיגיטל". תומר רייזברג, מנכ"ל מגנוליה: "אנחנו שמחים לצאת לדרך משותפת עם GO. בחרנו ב-GO לאחר שהתרשמנו מהביצועים שלהם ומהמיומנויות המקצועיות המצוינות שהם מביאים עמם. עבור מגנוליה, המצויה בתנופת התרחבות ובעיצומם של מהלכים אסטרטגיים להגדלת הנראות ברחבי הארץ, החיבור לחדשנות של GO הוא טבעי". ברוך טולדנו, מנכ"ל First Index: "הדיגיטל הוא לא רק העתיד אלא גם ההווה, ואנחנו נרגשים לפעול ביחד עם GO כדי להציע חווית מסחר המותאמת יותר מאי פעם להעדפות האישיות של כל לקוח".
- 1.תכשיטן צמרת 08/06/2016 18:04הגב לתגובה זוחסרי מעוף, חסרי כיוון, לא משלמים, וללא עתיד. חנוקים עם חובות שמרקסטון העמיסה עליהם כדי לשלם מליונים שכר ולקנות שקרים. להיזהרררר