
סופרגרופ קריאייטיב: רועי כפרי, גון בן ארי ואדלר כובשים את הרשת עם פרסומת למילקי
המונה עוד רץ ונכון לעכשיו הוא עומד על 1,100 שיתופים בפייסבוק ו-218 אלף צפיות לסרטון הפרסומת החדש של שטראוס למילקי מוס בעמוד הפייסבוק של היוצר רועי כפרי. מאחורי הפרסומת עומדים יחד כפרי וגון בן ארי, יחד עם רוח גבית של אדלר חומסקי - משרד הפרסום של שטראוס.
לצד החשיפה הויראלית חסרת המעצורים בעמוד הפייסבוק של כפרי ולפני ששטראוס פותחת את הכיס ומשקיעה כסף בקידום מסחרי, הסרטון גם זכה לחשיפה אורגנית של 150 אלף צפיות וכ-700 שיתופים בעמוד הפייסבוק של קבוצת תכל'ס.
כאמור, לצד כפרי, על הכתיבה והקונספט חתום גם גון בן ארי, עיתונאי, סופר, פרסומאי לשעבר ויוצר שעובד כבר מספר שנים עם כפרי על פרויקטים שונים כולל הפינה 'בקיצור' בארץ נהדרת יחד עם וניה היימן ונתן שוטנפלס.
במשרד הפרסום מרוצים מן הסתם מההצלחה המהירה של הסרטון וכן מהחופש הקריאייטיבי לו זכו משטראוס. בחברה החליטו ללכת עם היוצרים עד הסוף כאשר הטקסט שכפרי קורא בפרסומת יופיע על גבי האריזות של המילקי מוס במדפים.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
מבחינת הקו הקריאייטיבי של המותג, העבודה עם כפרי אליה דחף משרד הפרסום מהווה שינוי של תפיסת הפרסום בשטראוס כלפי המותג. המעבר מפרסומות גדולות, נוצצות ויקרות ליוזמות תוכן דיגיטלי קריאייטיבי בולט במקרה הזה, בדגש על השפה הייחודית של כפרי. מנגד, העבודה עם כפרי אינה זולה כשלעצמה. החוזה עימו מוערך על פי השוק במאות אלפי שקלים כשהוא כולל חוזה עבודה למהלכים עתידיים עם שטראוס.
קרדיטים: בימוי, עריכה ומשחק: רועי כפרי כתיבה וקונספט: רועי כפרי וגון בן ארי מפיק: נתן שוטנפלס צילום: רומן לינצקי מוסיקה וסאונד: TINOYKE (עמרי אנגל ורועי כפרי) ייצוג רועי כפרי: רועי הולנדר אפקטים: ריל מושן - עמית צ׳ציק וגיל גביש קולור: טל בלטוך הפקה בפועל: נבו יעקובוביץ׳ ליהוק: לימור שמילה ע. במאי: אייל אוברגור ע. במאי שנייה: רחלי וסרמן מתאמת הפקה: ברכה יניגר מנהל לוקיישן: עידן ברדך ארט: אמיר ירון הלבשה: חן גלעדי איפור: רויטל כהן תאורה: ליאור פרי גריפ: גולן קביאט מקליט: רוברט שילוני ע. צלם ראשון: נמרוד גולן ע. צלם שני: אביחי רוחקין ע. תאורה: יובל לנסברג, בני ברגיג, דוד ריינליב עוזרי ארט: ינון שומרוני , עדי כפרי ע. גריפ: רונן יהלומי , משה בן שבת ע. איפור: טניה ירושלמי ע. הפקה: מנרה ניברון, דוד קנדל, דוד ריינליב משחק: עומר ריבק, איילה גוטליב, בלהה נאה נאמן, איילת רוזן, בן פרא , גל שדה תודות: סודה קריאטיב - אור רון, מאיה איש-שלום, טיב טעם- ראשון לציון, וניה הימן, גל מוג׳ה, ניב מג׳ר, זיו מור, אמיר טל, ירון ברוידא, אתי מורד, סיגל כפרי, דור מוסקל, משפחת לידאי , אן שטרייכמן
- הרייטינג לא משקר: חדשות 12 שומרת על הפסגה, ערוץ 14 לא מצליח להתרומם
- חדשות 12 בפער עצום; "הפטריוטים" ממשיכים לבלוט
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
משרד פרסום-אדלר חומסקי: סמנכ"ל קריאטיב - טל ריבן סמנכ"ל לקוחות - אלעד הרמל מנהל קריאייטיב – אבירם לוי קופירייטרים- אסא קרן ויונתן טייטל סופרוויזרית- נועה לוטן יעקבי תקציבאיות – רותם פלה ורויטל שיף מנהלת הפקה ומסחר - גל יעקב מפיקה - נעמה בלז מנהלת טראפיק ופרוייקטים - גלית סימן טוב טראפיק - מיטל עזריה מנהלת פלנינג - אירית שפייזמן
- 13.אם אין שום קשר למשרד פרסום אז למה השמות שלהם מופיעים? (ל"ת)1100 מ- 8.5 מ' יפה! 13/06/2016 21:33הגב לתגובה זו
- 12.לקוחה שקצת מקנאה 13/06/2016 20:26הגב לתגובה זוכל הכבוד לאנשים בשטראוס שהצליחו לעבור את כל המנהלים ואת כל הדרגות ולעלות עם סרטון מעולה מטורף הזוי וכל כך נכון למותג ולקהל היעד שלהם .. רק מי שעובד בתאגיד יודע כמה זה לא פשוט !! שיחקתם אותה
- 11.אוי 13/06/2016 19:36הגב לתגובה זוזה כפרי כפרי והצוות שלו נו באמת
- 10.בלינקית 13/06/2016 19:18הגב לתגובה זואנחנו עושים לתנובה דברים ממש יפים וויראלים יותר
- דור 14/06/2016 12:49הגב לתגובה זוחחחחחחחח
- נועם 14/06/2016 11:29הגב לתגובה זוחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ועוד קצת חחח
- 9.שונא משרדי פרסום 13/06/2016 17:30הגב לתגובה זופרסומאים סחים משעממים, יאללה קריאייטיב עופו מהמשרדים הנצלנים שטוחנים אתכם יום ולילה!
- 8.באומניסט 13/06/2016 16:47הגב לתגובה זואלי איצקין התותח!!! יש יורש לממלכה!!!
- 7.אז למה לי משרד פרסום עכשיו? (ל"ת)יובל 13/06/2016 16:39הגב לתגובה זו
- 6.מייתרים את אדלר (ל"ת)מייתרים את אדלר 13/06/2016 16:20הגב לתגובה זו
- 5.איך משפחת לידאי נכנסה לקרדיטים? (ל"ת)עידו 13/06/2016 15:33הגב לתגובה זו
- 4.אבי 13/06/2016 15:16הגב לתגובה זוככה עושים פרסום היום. מדהים שהצליחו לעשות דבר כזה עם שטראוס
- 3.שרון 13/06/2016 14:46הגב לתגובה זופרסומת סבירה מינוס שמשום מה כל אושיות הפייסבוק שיתפו כ"גאונות". מריח רע.
- כי אתה אפס מיושן חסר הומור. זה למה (ל"ת)לסי 13/06/2016 21:02הגב לתגובה זו
- 2.גוטה 13/06/2016 14:44הגב לתגובה זומי שמכיר את מחלבות שטראוס ואת אדלר מבין שזה הפוך. השיווק רצה לשנות ולעבור למשהו פשוט , ויראלי. משרד הפרסום לאט לאט הבין שאין ברירה.
- 1.עמי 13/06/2016 14:18הגב לתגובה זואסון. בדיחה.
- יריב 13/06/2016 18:55הגב לתגובה זוכי השיתופים האלה לא בתשלום
- שימי 13/06/2016 15:00הגב לתגובה זועכשיו יתחיל פה קרב קנאים? לא קידום ולא בטיח. הכל ויראלי. תבדוק כמה אינייגמנט זה 1100 שיתופים. וזה עוד מפוסט אחד. יש עוד אלפי שיתופים מפוסטים אחרים. אבל אתה צןדק, יושב חסר מעשה באחד המשרדים או החברות המתחרות ומקשקש
- לא שמו שקל מדיה עדיין- ויראלי פצצות (ל"ת)לא מפרגן בד"כ 13/06/2016 14:44הגב לתגובה זו