מועצה אזורית גולן
צילום: עדי פרץ
פרסום ראשון

תקציב הפרסום של המועצה האזורית גולן עומד למכרז: פונים למשרדים בסדר גודל בינוני

המשרדים צפוים להציג למועצה פרזנטציית קריאייטיב על פי בריף שהועבר אליהם, כאשר התקציב צפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים בפועל
משה בנימין |

המועצה האזורית גולן שכוללת 32 יישובים שפרושים מנווה אטיב שבצפון ועד מבוא חמה שבדרום הגולן מנהלת בימים אלו מכרז על תקציב הפרסום שלה - כך נודע לאייס.

המכרז הוא השלב האחרון בתכנית מיתוג שיצאה לדרכה לפני למעלה מעשור. משרד הפרסום שייבחר יוביל ויוציא לפועל קמפיין שמבוסס על תכנית אסטרטגית שנבנתה בשנים האחרונות יחד עם חברת הייעוץ ארד תקשורת. בשנים עברו עבדה המועצה האזורית גולן עם משרדי הפרסום יורו (לשעבר) מקבוצת ארד תקשורת ושניידרמן.

במועצה מסבירים כי מטרתו של שלב ב', הנוכחי, של התכנית האסטרטגית למיתוג הגולן היא להפוך את המותג החזק לחזק ועדכני עוד יותר, כדי לשרת את היעדים המרכזיים בתחומי אכלוס, תיירות, יזמות וגם חקלאות. 

לאייס נודע עוד כי נציגי המועצה האזורית גולן גיששו בקרב מספר משרדי פרסום ולבסוף החליטו לפנות למשרדים בסדר גודל בינוני (עשירייה שנייה-שלישית על פי מדדי יפעת בקרת פרסום) מתוך המשרדים המובילים בישראל. המשרדים צפוים להציג למועצה פרזנטציית קריאייטיב על פי בריף שהועבר אליהם, כאשר התקציב צפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים בפועל. 

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה