העז של yellow
צילום: יח"צ/ יוטיוב
TV

רויאל דליברי שלום: נדב פרסמן מדובב את העז המשוגעת של yellow בקמפיין חדש

הקמפיין החדש מקדם את שירות yellow click & pick של הרשת שמאפשרת לגולשים לרכוש דרכה ממגוון המוצרים שלה באונליין, ולאסוף את ההזמנה בסניף המועדף עליהם. הכוכבית - הקריין שמדובב את העז הוא סמנכ"ל הקריאייטיב של מקאן - נדב פרסמן 
משה בנימין | (21)

לפני מספר ימים עלה לאוויר קמפיין חדש של רשת חנויות הנוחות yellow והסנונית הראשונה שלו כבר נראית מבטיחה. העז המפורסמת שמזוהה עם המותג מככבת והפעם מקבלת תפקיד מרכזי כנציגת השירות של חברת 'רויאל דליברי' שמעידה על עצמה כי "אצלנו השירות הוא מעל הכל, בעיקר מעל היכולות שלנו".

הקמפיין החדש מקדם את שירות yellow click & pick של הרשת שמאפשרת לגולשים לרכוש דרכה ממגוון המוצרים שלה באונליין, ולאסוף את ההזמנה בסניף המועדף עליהם. במסגרת הקמפיין עלו במקביל מספר סרטים לצד הסרטון המוביל שעלה בגרסה מקוצרת לטלוויזיה. את הסרטים המלאים שמציגים שירות שליחים שפועל מתוך צריף מלא בחיות משק, בניהולה של "מרב - תמתין - דבר" (העז) ומתחת לכל ביקורת ניתן לראות במלואם ברשתות החברתיות.

 

זה לא שהקו הקריאייטיבי המגחיך את שירותי השליחים הוא גילוי פורץ דרך - הוא לא. רק לאחרונה מחסני חשמל בחרה לקדם את שירות האונליין שלה עם הגזמה והקצנה של החוויות הנוגעות לתהליך ההזמנה והאיסוף - אלא שבמקרה של yellow מה שמחזיק את כל העניין וגם מחזיק את צופים מול המסך הם הטקסטים שכתובים לעילא ולעילא: מופרכים, מצחיקים, שאולים מתוך עולם התוכן של השיחות המתסכלות עם נציגי שירות ומדוקלמים מפיה של עז שכבר הפכה לפנים מוכרות בברייק הפרסומות הישראלי ואיכשהו עושה את זה טוב יותר מכל שחקנית שאפשר לחשוב עליה עבור התתפקיד.

נקודה נוספת ומעניינת לא פחות היא זהותו של המדבב המוכשר שלוקח את העז לגבהים חדשים של טירוף - סמנכ"ל הקריאייטיב הנכנס של מקאן תל אביב - מי שעמד במרכזו של הסכסוך המתוקשר בין באומן בר ריבנאי למקאן כשהחליט לערוק לשורות המתחרים. פרסמן שהמהלך הזה יצא תחת ידיו מוכיח שבנוסף לשלל מעלותיו הוא אשכרה הברקה קומית לכל דבר ועניין. השילוב של מונחים לועזיים, הפער בין המונולוג על זמינות והרעפת אהבה ללקוחות - ליחס בפועל, והזיג זג בין ההערכה העצמית הגבוהה לאמת שנאמרת מפי העז עצמה הופכים את הסרטים לאתנחתא קומית מעולה.

קרדיטים מנהל קריאטיב: נאור יצחק  קריאייטיב: אדי גרצמן, דנה מנור, מירון ששון, בקי מלקוב, דותן פלזן, נעם פתחי, אילן שפלר ניהול לקוח: מאור חן, נופר הלפרין, איילת כרמלי , ריבי נירון פלנינג: אסא שפירא הפקה: נווה זרח, אדוה נבון מדיה: יניב סנה, אדווה רוגלין, הילה אחלר מקאן ואלי: כנרת האובן, מתן אברמוביץ סטודיו מקאן ודיגיטל במאי: יונתן גורפינקל (הגאון) חברת הפקה: עמרי פז פוסט: ברודקאסט

כל הכותרות

 

תגובות לכתבה(21):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 18.
    פעם אנשי קריאיטיב היו מוכיחים את עצמם בעבודה קשה ולא בפי . אר (ל"ת)
    מנש 16/06/2016 21:17
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    מישהי מגיתם 15/06/2016 22:45
    הגב לתגובה זו
    למה מישהי מכן מסוגלת לכתוב את זה? יא קופירייטרים בינוניים ולא מצחיקים שכמותכם. אילן שפלר נועם פתחי ועוד אנשים פי עשר יותר מוכשרים מכם. מה קרה נדלק לכן הכוס? שורף שורף נכון אז הקוספט לא גאוני זה לא צ׳פוטלה או דאב אבל יש פה כתיבה מעולה וחצי מהאנשים בתגובות לא מסוגלים לכתוב חצי מזה. כפרי? זו גאונות אבל אתם לא כפרי. אתם אנשים סופר בינוניים. מנהלי קריאטיב עם משכורת של 19 ברוטו. צאו לפרילאנס יא עלק קופירייטרים דמיקולו הטלפון לא יצלצל ואז תבינו. תמשיכו להסביר לעצמכם שהמנהל שלכם לא יודע למכור את הרעיונות הגאוניים שלכם ותרוויחו 13 ברוטו פחחחחח אפסיםםם
  • 16.
    עידן 15/06/2016 22:34
    הגב לתגובה זו
    קטע
  • 15.
    האיש שיצר את דנית בבאומן עכשיו מחקה אותה כעז במקאן (ל"ת)
    one trick עיזה 15/06/2016 21:44
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    ירון 15/06/2016 21:39
    הגב לתגובה זו
    יש עוד כמה אנשים שחתומים על זה הקראייטיב מעבר ל-2 פרילאנסים 13 קופירייטרים ו-15 ארטים? כל אחד כתב מילה?
  • 13.
    לפרסמן נתקע הדנית (ל"ת)
    אילן פלד 15/06/2016 20:45
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    יום גדול לעיזים. יום עלוב לילו. (ל"ת)
    עצוב. 15/06/2016 20:42
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    שונא משרדי פרסום 15/06/2016 19:41
    הגב לתגובה זו
    תראו את מילקי , אין יותר דיבור למצלמה, אין פאנץ׳, אין ״למכור״ משרדי פרסום תתקדמו, קריאייטיב תברחו לפרילנס, שלא יטחנו אתכם ויתחילו לשלם פר רעיון גדול!
  • 10.
    איפה הפלנר? 15/06/2016 19:19
    הגב לתגובה זו
    נתחיל מזה שהשליחויות של המתחרים רמי לוי שופרסל ועוד עובדים נהדר ולכן אני לא מצליח להבין את האסטרטגיה של ילו .? זה מרגיש שהם מתחרים בדואר ישראל וזה לא המצב .. חבל שלא עשו את זה על תובנה אמיתית כמו למשל הדרך הביתה שאין לך כוח להיכנס לסניף ואז זה נותן יתרון אמיתי להשלמת קניות . אז אולי זה מצחיק אבל זה לא יושב על משהו אמיתי ונראה לי שהצרכן יזכור עז שעושה צחוקים ולא את השירות החדש של ילו .. מענין
  • 9.
    עלוב ומעליב (ל"ת)
    אוחנה 15/06/2016 18:56
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    זה לא משנה את העובדה שנדב איש רקוב מבפנים (ל"ת)
    יוסי 15/06/2016 17:57
    הגב לתגובה זו
  • עז בדימוס 15/06/2016 20:03
    הגב לתגובה זו
    הריקבון הנל מצטרף לריקבון מבפנים. הפיחה שמסריחה מהחוץ ומבפנים
  • נדב נעלב (ל"ת)
    אמא של נדב 15/06/2016 20:00
    הגב לתגובה זו
  • חבר מהעבר. 17/06/2016 10:54
    כמה נמוך אתם יורדים .. תתבישו לכם !ואני בטוח שהוא לא נעלב אלה צוחק כל הדרך אל הבנק .. אנשים קטנים
  • 7.
    מקסים (ל"ת)
    אני 15/06/2016 16:41
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    וואט? 15/06/2016 16:07
    הגב לתגובה זו
    נשבע שלא מבין מה מטורף/ גאוני פה... והדיבוב נשמע כמו חיקוי לא מוצלח של מירי
  • 5.
    אדי תעשה לי עז או כל דבר אחר שבא לך (ל"ת)
    לב טוב 15/06/2016 15:24
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    נרדמתי 15/06/2016 15:16
    הגב לתגובה זו
    שלוש דקות של שעמום
  • 3.
    גרוע נרדמתי (ל"ת)
    הגיון בריא 15/06/2016 14:57
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    עיזה 15/06/2016 14:28
    הגב לתגובה זו
    מה זה החציר והזבל האלו????
  • 1.
    מקאניסט ששב הביתה 15/06/2016 14:26
    הגב לתגובה זו
    מקאן תחזיקו חזק ממריאים