פרסום ראשון

בלי קשר לעזיבת זהבי: מכבי ת"א שכרה את משרד היח"צ גיל-עד תקשורת ותדמית

מכבי תתחיל לעבוד עם משרד יח"צ בנוסף לדובר וסמנכ"ל השיווק. המטרה: להפוך את מכבי ת"א למותג מסחרי - ולהגדיל את מכירת המרצ'נדייזינג
אלכסנדר כץ | (3)

מועדון מכבי תל אביב בכדורגל שכר את שירותיו של משרד יחסי הציבור גיל-עד תקשורת ותדמית - כך נודע לאייס. המשרד מקבוצת G-conversation, בניהולם של המנכ"לים המשותפים אור לובושיץ ואורן פלדמן, ינהל המשרד את מערך יחסי הציבור והתדמית של המועדון. בנוסף, ישמש פלדמן כיועץ האסטרטגי בנושא השיווק של המועדון ומותגיו.

מכבי תל אביב מצטרפת לתקציבי היח"צ של מפעל הפיס, טמפו, איקאה ישראל, סטימצקי, קבוצת נטו, מחלבות גד, ארומה ישראל, פיצה האט ועוד המטופלים ב'גיל-עד תקשורת ותדמית'. מכבי היא הקבוצה המעוטרת ביותר בכדורגל הישראלי. לאחר 3 שנים בהן זכתה ברציפות באליפות, והשתתפות בשלב הבתים של ליגת האלופות, השנה הפסידה את הכתר להפועל באר שבע. 

כעת מערך התקשורת של הקבוצה יגדל עם צירופו של משרד היח"צ שיעבוד במקביל לדובר מכבי עופר רונן וסמנכ"ל השיווק והסחר שרון תמם, כאשר המטרה היא להפוך את המועדון למותג מסחרי - בדומה לקבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב, וקבוצות כדורגל באירופה, ולהגדיל את מכירת מוצרי העידוד הנלווים - מרצ'נדייזינג. לדברי תמם, "אנו מאמינים שיחד עם מערך השיווק של המועדון נעשה צעד נוסף בדרך ממועדון כדורגל למותג כדורגל ונכבוש גם את עולמות הצרכנות והלייף סטייל".

פלדמן אמר כי "'מכביסט' מלידה, התקציב הזה יקר לליבי באופן אישי. אני נרגש במיוחד להצטרף ל'משפחה הצהובה' והפעם לא רק מהיציע.   

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אחד שמבין - שער 13 19/06/2016 16:12
    הגב לתגובה זו
    מגיב מספר 2 - הוריך גמלים?
  • 2.
    אורן 16/06/2016 10:00
    הגב לתגובה זו
    לא לקחתם אפילו תואר אחד השנה
  • 1.
    רוצה להיות נאצי טוב? תצטרף אלינו למכבי תל אביב (ל"ת)
    רק היום 16/06/2016 09:19
    הגב לתגובה זו