אורט ישראל
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

לאחר 10 שנים עם Expert: רשת אורט ישראל מוציאה את תקציב הפרסום למכרז

רענון מערך הפרסום לאחר עשור, מגיע לאחר חילופים בהנהלת אורט ישראל, במסגרתם מונה שמריהו רוזנר לראש מנהל מכללות וסמנכ"ל אורט, במקום איתי גולדפרב שהחזיק בתפקיד בשנים האחרונות
משה בנימין |
נושאים בכתבה expert אורט ישראל

לאחר 10 שנים שבהן לוותה על ידי משרד הפרסום BBR EXPERT מקבוצת באומן בר ריבנאי - רשת אורט ישראל מוציאה את תקציב הפרסום שלה למכרז - כך נודע לאייס. המכרז הוא על חלק הדיגיטל של התקציב, המשמעות בפועל היא שמדובר ברובו ככולו של התקציב שכן חלק הדיגיטל מהווה את מרכז הפעילות הפרסומית.

רענון מערך הפרסום לאחר עשור, מגיע לאחר חילופים בהנהלת אורט ישראל, במסגרתם מונה שמריהו רוזנר לראש מנהל מכללות וסמנכ"ל אורט, במקום איתי גולדפרב שהחזיק בתפקיד בשנים האחרונות. למשרד הפרסום BBR EXPERT בבעלותם של יסמין מרחב ואייל בר יש חוזה עד סוף השנה ולאייס נודע כי הם מתכוונים להותיר את הזירה פנויה, ואינם צפויים להתמודד על התקציב שוב. לאייס נודע כי במקביל החלו נציגי אורט לפנות למשרדי פרסום ולעניין אותם בהתמודדות במכרז. 

על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, היקף ההשקעה של אורט ישראל בפרסום בדיגיטל, דרך משרד הפרסום BBR EXPERT עמד בשנת 2015 על 14.7 מיליון שקל במחירי מחירון שחלקם הושקעו בפעילות בשיתוף שרוטונים וחלקם בקמפיין מרכז הכוונה לקריירה עבור מכללת אורט. בפועל מדובר בתקציב שנע בין 5 ל-7 מיליון שקלים.   

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה