אסי שביט
צילום: יח"צ

בתנופת בנייה: תקציב הפרסום של 'אנגלו סכסון' עובר ל'שביט וזהו'

בשלב הראשון תעבור הרשת תהליך של מיתוג מחדש, ולאחר מכן תעלה בקמפיין פרסומי בתקציב שנתי המוערך בכמיליון שקלים
משה בנימין | (3)

תקציב הפרסום של רשת התיווך אנגלו-סכסון, מהגדולות והוותיקות בישראל עובר למשרד הפרסום שביט וזהו בבעלותו של אסי שביט.

בשלב הראשון תעבור הרשת תהליך של מיתוג מחדש, ולאחר מכן תעלה בקמפיין פרסומי בתקציב שנתי המוערך בכמיליון שקלים. בשנים האחרונות טיפלו בתקציב במקביל משרד הפרסום לעומק התודעה, בראשית מהמגזר החרדי, פרסומי ישראל ולסירוגין, אנגלו סכסון באופן עצמאי.

מיכל שגיא-סער מנהלת השיווק של רשת אנגלו-סכסון: "במשך יותר מ-50 שנה רשת אנגלו-סכסון מובילה את תחום התיווך בישראל, הן עבור זכייניה ויועציה, והן עבור ציבור הקונים והמוכרים. אנו מצפים בהתרגשות לרענון המותג ולהתאמתו לשוק הנדל"ן המשתנה כל הזמן רגולטורית, תפיסתית ומעשית. אנו מאמינים שהחיבור לאסי שביט יביא לידי ביטוי ברמה האסטרטגית והפרסומית את הבידול והערכים בהם דוגלת הרשת".

אסי שביט, מנכ"ל שביט וזהו: "אנגלו-סכסון הוא מותג-על בישראל ובתחום הנדל"ן בפרט. אנחנו שמחים שבחרו בנו לטפל בתקציב הפרסום ובטוח שנבנה יחד נכסים מדהימים  לרשת".

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אורי 20/06/2016 15:02
    הגב לתגובה זו
    מגיע לך....בזכות ולא בחסד....פרסומאי ישר אשר עובד מהלב - אחד ויחיד בנוף הפרסומאים צמאי העמלות....
  • 2.
    לא עושים טוב לאף לקוח (ל"ת)
    חבל 20/06/2016 09:08
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    תלמיד חכם 19/06/2016 21:15
    הגב לתגובה זו
    על הפלטפורמות הפרסומיות שאסי הניח בשלמור ובגיתם, מעמיסים עד היום קריאייטיב, אחד התופעות המיוחדות והמרתקות בענף בהצלחה.