דריסת רגל נוספת ל-Hooligans בשטראוס: 12 סרטים בקמפיין דיגיטל חדש ליטבתה

כל סרטון מיועד לקהל יעד ולטווח שעות שונה במהלך היום, והם מטורגטים בהתאם, במטרה לתפוס את פלחי הקהל השונים בהזדמנות הצריכה הרלוונטית אליהם
 | 
telegram
(4)

לאחר הקמפיין של סוכנות הדיגיטל Hooligans לשטראוס בקמפיין למותג אנרג'י, שיתוף הפעולה בין הצדדים מעמיק עם קמפיין חדש, הפעם ליטבתה תחת הכותרת "ארוחה קטנה בבקבוק". 

בהתאם לרוח המותג והמענה שלו לצרכים ספציפיים, הקמפיין מורכב מ-12 סרטונים קצרים "בטיפוגרפיה קינטית" כך על פי משרד הפרסום. הסרטים מציגים בכל פעם סיטואציה אחרת בה "אין לך זמן לאכול":  לא היינו רוצים לבזבז לך את הזמן לפני שאת צריכה להעיר את הילדים / לפני שאתה נכנס לראיון עבודה / לפני שמצפצפים לך בפקק / לפני שמדריכת הכושר עוברת מולך / לפני שחבר שלך קורע אותך ב-XBOX / לפני שאמא שלך מתקשרת לשאול למה את לא מתקשרת ועוד.
 
 

כל סרטון מיועד לקהל יעד ולטווח שעות שונה במהלך היום, והם מטורגטים בהתאם, במטרה לתפוס את פלחי הקהל השונים בהזדמנות הצריכה הרלוונטית אליהם. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

תגובות לכתבה(4):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איפה אתם חוליגנס
    אני 21/06/2016 10:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היינו בטוחים שתעשו רק דברים מגניבים ואתם כמו כולם. כסף יעוור עייני פרסומאי
    סגור
  • נשאר השעמום
    הלכה החוליגניניות 22/06/2016 02:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סרטי כותרות משעממים לעייפה, איפה ההבטחה הגדולה של קריאייטיב יוצא דופן. מיינסטרים בינוני.באסה
    סגור
  • 2.
    חכם. עשוי טוב. נראה יופי בפיד. (ל"ת)
    אלעד 20/06/2016 19:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    אין על המשרד הזה!
    תהיו בקשר 20/06/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תותחי עולם, הן בקריאטיב, הן בביצוע.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות