
ליאור כלפון מחליף דמויות בקמפיין חדש למימון ישיר - כולל דאחקה על מירי מסיקה
הלוואה של 70 אלף שקל ב-5 דקות באתר מימון ישיר - זה הבריף שקיבל משרד הפרסום ברוקנר יער לוי מחברת מימון ישיר. התוצאה היא סדרת סרטים חדשה בכיכובו של ליאור כלפון הפרזנטור של המותג, בה הוא מגלם 4 דמויות שכל אחת צוחקת על הטייפקאסט של הז'אנרים השונים במוסיקה הישראלית והזמרים המייצגים אותם, עם רמז עבה למירי מסיקה, סאבלימינל ועוד.
הדמויות הן: רפי קארמה ההזוי שנראה כמו שילוב בין עלמה זוהר לשוטי הנבואה, מירי מון שהיא למעשה טייק אוף שקוף ישיר על הזמרת מירי מסיקה כולל השומה על הפנים, אם.סי.יוסי, ראפר שגר עם אמא, סטייל סאבלימינל (משלמים לארץ נהדרת תמלוגים על הבדיחה?) ועידן מערוף - דמות שצוחקת על כל קלישאות הכתיבה וההפקה של המוסיקה המזרחית.
- "השתיקה הארוכה פגעה בנו. בחרנו בשמלא לייצר בולטות ומודעות לפסגות"
- הקמפיין שינסה לשכנע אתכם לנסות תחליפי בשר במנגל של יום העצמאות
מעבר להצעת המימון המהיר, הקמפיין מקדם את האתר החדש של חברת מימון ישיר. התסריט בנוי על פנייה לכאורה של מימון ישיר למגוון אמנים, שנתבקשו לכתוב את הלהיט הגדול הבא - שיר על הלוואה ב-5 דקות באתר מימון ישיר. הדמויות שכלפון מגלם מלוות בקטעי כאילו-דוקו בהם הוא מסביר את הלך הרוח והאמת האמנותית של כל דמות. לראשונה מאז נבחר לשמש כפרזנטור של המותג, מימון ישיר מנצלת את יכולות המשחק של כלפון וגורמת לו "לעבוד" בקמפיין.
קרדיטים: סמנכ"ל קריאייטיב - עמית סטולר מנהל קריאייטיב דיגיטל - אדם פלד ארט - טל קיסרי מנהלת לקוחות - שירן אוחנה סופרוויזרית - ורד ברוורמן מנהלת דיגיטל - ירדן רות, עדי לוי פלנינג - לירון שכטר, ניקול בר הפקה - אפרת אקר, שירלי מנשה, אביבית שבת מדיה - אלכס ספיבקובסקי, חן פינקלמן פרוגרמטיק - יוגב טריקי טראפיק - אנה נפדוב סטודיו - BYL חברת הפקה - אוג במאי - ירון שילון מוזיקה מקורית - ישי רזיאל מילים: טל קיסרי, אדם פלד, דרור לביא
- "ארץ נהדרת" הובילה עם 20.4% רייטינג - חדשות 12 עם פער ענק
- הרייטינג לא משקר: חדשות 12 שומרת על הפסגה, ערוץ 14 לא מצליח להתרומם
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
- 1.חיקוי של חיקוי של חיקוי של חיקוי (ל"ת)חיקוי של חיקוי של 22/06/2016 00:32הגב לתגובה זו