האמבט שאחרי: y&r בקמפיין 'ריאליטי' לפלסאון - משפצים, מפתיעים, מצלמים ומרגשים

הקמפיין הוא תחת הכותרת "האמבט שאחרי" שמקפלת בתוכה כפל משמעות שמתאר את המקלחת שאחרי יום ארוך/מילואים וכו' וגם חדר אמבט חדש לאחר ששופץ כליל. במרכז הקמפיין זוגות אמיתיים, שבהם אחד מבני הזוג מפתיע את השני, בעזרת צוות פלסאון שמשפץ עבורם את חדר האמבטיה
 | 
telegram

משרד הפרסום y&r ישראל העלה בימים האחרונים קמפיין תוכן דיגיטל המבוסס על סרטונים בניחוח ריאליטי עבור מותג חדרי האמבט פלסאון תחת הכותרת "האמבט שאחרי" שמקפלת בתוכה כפל משמעות שמתאר את המקלחת שאחרי יום ארוך/מילואים וכו' וגם חדר אמבט חדש לאחר ששופץ כליל.

במרכז הקמפיין זוגות אמיתיים, שבהם אחד מבני הזוג מפתיע את השני, בעזרת צוות פלסאון שמשפץ עבורם את חדר האמבטיה. זוג אחד הם גבי ונגה דיין בסרטון שבו גבי מפתיע את אשתו שילדה בניתוח קיסרי ובזמן זה בביתם, חדר האמבט עבר שיפוץ כולל. בסרטון השני מוצגת משפחת יחיאל: ג'ס ויעקב שבו יעקב מופתע על ידי אשתו לאחר שהוא שב ממילואים של 3 שבועות למקלחת חדשה ונוצצת. 
 
 


 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

אפשר לפטור את המהלך של y&r ב"עוד סרטון לפייסבוק/יוטיוב/פרה רול וידאו" וזה לא שמדובר במשהו רחוק מזה, אבל קצת כמו תכניות השיפוץ לאנשים שבאמת אין ביכולתם לעשות זאת, משהו אמיתי פשוט זועק החוצה ויכול לרגש כל צופה. כעת, כל מה שנותר זה להגיע לצופים, אם אפשר באופן ויראלי-אורגני או כמובן על ידי פמפום ממומן של הקמפיין. 

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות