
התשובה לששון גבאי: רותם סלע תוביל את קמפיין טורנדו במקאן
רק לפני 4 ימים פרסמנו לראשונה באייס על העברת תקציב הפרסום של טורנדו מבאומן בר ריבנאי לידי מקאן תל אביב. 2 הסיבות המרכזיות שהובילו להחלטה זו היו המאבק של חברת המדיה זניט (המטפלת בקבוצת פובליסיס) בקשת - מה שהוביל לנתק בין הצדדים שהשפיע ישירות על לקוחות באומן כגון טורנדו והסיבה השנייה שהועלתה הייתה אי שביעות רצון של טורנדו מהקמפיין האחרון שלה בבאומן בכיכובו של ששון גבאי. כעת עם המעבר למקאן נראה שנמצא התחליף לששון גבאי - החשקנית ומנחת הטלוויזיה רותם סלע.
נכון לעכשיו טרם ידוע מה יהיה הקונספט והשפה הפרסומית החדשה של טורנדו תחת מקאן, אך סלע היא זו שצפויה להוביל את המהלך. במקאן ובעיקר בטורנדו, הבינו שהקיץ כבר כאן, המתחרים שוטפים את המדיה עם פרסומות למזגנים (חדש באוויר - תדיראן של ראובני פרידן) ויש להכין מענה בדמותה של פרסומת חדשה במהירות האפשרית.
מקורבים לסלע, המיוצגת על ידי סוכנות ADD, מציינים כי שכרה עומד על למעלה מחצי מיליון שקל על הקמפיין החדש רק לשנה הקרובה. עבור סלע, מדובר בשנה מוצלחת במיוחד: היא מובילה בימים אלו גם את הקמפיין של אי די דיזיין לצידו של אסי עזר ולאחרונה גם חתמה על חוזה ארוך טווח עם זכיינית ערוץ 2 קשת.
פרסומת ששון גבאי לטורנדו באמצעות באומן בר ריבנאי
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
- 9.איל 09/07/2016 20:18הגב לתגובה זורק בגלל הפרסום המסיבי של מזגני טורנדו בעיתונות ובמדיה. לא ארכוש לעולם מזגן מחברה זאת. למרות הפרסום המסיבי של החברה לא נראה כי מכירות המזגנים שלהם שולטת בשוק המזגנים. השולטים בשוק הם: תדיראן ואלקטרה.
- 8.הבליין 07/07/2016 22:49הגב לתגובה זומה יהיה הסוף איתך רפאלי החדשה?המון הצלחה
- 7.הבליין 07/07/2016 22:40הגב לתגובה זומה יהיה הסוף איתך רפאלי החדשה?
- 6.קוף אחרי בן אדם 02/07/2016 17:55הגב לתגובה זותדיראן השנה הפציצו בפרסומת בכיכובה של שיר אלמליח ובטורנדו רצו מהר לחכות אותם כמו תמיד . פרסומת חלשה עם פרזנטורית שלא מאמינה למוצר אלא לסימן הדולר. אם תשלמו יפה גם אוויר היא תפרסם לכם
- אתה דביל 03/07/2016 13:21הגב לתגובה זולחקות זה עם קוף הבנת קוף?
- 5.דן 01/07/2016 12:23הגב לתגובה זומדובר באחת מיצירות המופת של עולם הפרסום.
- 4.yo 30/06/2016 16:51הגב לתגובה זוזה יוצר בידול ופילוח של שוק המזגנים: קטגוריית עממיקו וקטגוריית אלטיסטיקו. בקיצור, לא כוחות.
- 3.רותם סלע 30/06/2016 16:21הגב לתגובה זוטעות פרוידנית
- 2.מסקנה 30/06/2016 14:59הגב לתגובה זואני לא יודעת עד כמה היא אהודה בקהל אבל היא מתחברת לאנשים הנכונים כל זאת בלי להיות המאמי של המדינה
- 1.בחירה גרועה ,היא מאוד שנואה על כולם,חבל (ל"ת)רון 30/06/2016 14:30הגב לתגובה זו