מקאן יטפל במדיה ובדיגיטל של לוריאל - בהיקף 6 מיליון ש'
לאחר מספר שבועות שבהן ניהלה שני מכרזים נפרדים על תקציבי המדיה והדיגיטל שלה - חברת לוריאל (L'Oreal ISRAEL) תפקיד את מלוא הפעילות - ב-2 הסקטורים - בקבוצת מקאן. תקציב הדיגיטל-מדיה של לוריאל צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקלים.
בישורת האחרונה בהתמודדות על התקציבים התחרו מול מקאן משרדי הפרסום גיתם BBDO ו-K logic, וכמו מקאן, שניהם התמודדו על המדיה והדיגיטל. במסגרת ההתקשרות בין הצדדים, מקאן יספקו ללוריאל שירותים הנוגעים לכלל חטיבות החברה בתחומי המדיה, האנליזה, ניהול התוכן, הקריאייטיב וה-SEO, ובין היתר יהיו אמונים על רכש מדיה, ניטור וניתוח תוצאות ברשת ויטפלו במגוון מותגי הקוסמטיקה של לוריאל ישראל, שכוללים 14 מותגים, ביניהם: לוריאל פריז, לנקום, גרנייה, קילס, מייבלין ניו-יורק, וישי, קרסטס ועוד.
בלוריאל מציינים כי החברה "נמצאת בעיצומה של טרנספורמציה דיגיטלית ומעמידה את פעילות הדיגיטל במרכז העשייה השיווקית". מערך הדיגיטל בחברה מנוהל על ידי ליאת אוליאל, שהצטרפה לאחרונה לחברה כמנהלת דיגיטל ומחקר שיווקי, תפקיד חדש שנוצר במסגרת העמקת פעילות הדיגיטל של החברה.
עבור מקאן מדובר במכרז הראשון שמביא לידי ביטוי את האג'נדה והידע המקצועי שאותם מיישם ומנחיל עמית משיח במשרד - תפיסה הוליסטית שמנסה להביא לכל התמודדות במכרז ולכל לקוח הצעה שמבוססת על כל היחידות שפועלת תחת מקאן, מהוואלי ועד חברת המדיה, באמצעות קריאייטיב, תוכן, דגיטל ויכולות פרפורמנס, עבור בגיוסים שהצטרפו לנבחרת של מקאן - אותה הרכיב משיח תחתיו - וכוללת את נדב פרסמן, אלדד וינברגר, מאור חן, רותי רודנר ועוד.
לדברי אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "לוריאל ישראל נמצאת בעיצומה של טרנספורמציה דיגיטלית שתהווה מרכיב מרכזי באסטרטגיה של החברה. העמדת פעילות הדיגיטל במרכז העשייה השיווקית בכל מותגי וחטיבות החברה בישראל, יהווה מנוע צמיחה מרכזי של החברה בשנים הקרובות. תקציב ההשקעה בדיגיטל ימשיך לצמוח יחד עם ROI משופר, שיווק פרוגרמטי וקריאייטיב מדויק יותר".
אלי שגיב. טרנספורמציה דיגיטלית
עמית משיח, מנכ"ל מקאן תל אביב: "במהלך השנה האחרונה בנינו הצעת ערך ייחודית הכוללת קריאטיב, הפצה וטכנולוגיה ומחברת בין בניית מותג ותדמית לבין תוצאות עסקיות. יש למקאן שיתוף פעולה הדוק עם לוריאל ברחבי העולם ואנחנו מודים על האמון בבחירה בנו להוביל את תהליך הטרנספורמציה עבור הקבוצה בישראל ומצפים לעבודה המשותפת".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
5.אוי כמה כיף זה לדגדג את החור... האנאלי (ל"ת)מני 04/07/2016 13:05הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.טרנספורמציה דיגיטליתטרנספורמטור דיגיטלי 04/07/2016 11:34הגב לתגובה זו0 0הגיע הזמן באמת. ולא רק בלוריאל. גם בריאל מדריד, ריאל סוסיאדד וריאל ואיאדוליד.סגור
-
3.משרדי הקיבלתי קקטוס אחד של כסף בחיי ואני עף על עצמילפרגן 04/07/2016 11:02הגב לתגובה זו2 1בואו תפרגנו, זה שיש משרדים חדשים שמביאים פרילנסרים שיעשו להם את הקריאטיב ואחכ לוקחים על זה אפי זה לא אומר שהם משרדים שווים. יש לזה הרבה יותר מזה. ומקאן ושילוח בכל זאת יש לזה קילומטרז אז משרדי העשירייה השנייה, אנא תנוחו , כי האף עולה מהר למעלה, אבל יירד אחכ גם מהר למטה.סגור
-
2.עכשיו מה?ירון אביאל 04/07/2016 09:59הגב לתגובה זו5 0כל כתבה עליהם יש פה 100 תגובות של קנאים.. עכשיו מה יכתבו? לקחו בגדול ובמקצועי..לא עובד שם אבל הם היום הכי טובים.סגור
-
1.אדפטציותדנה 04/07/2016 09:50הגב לתגובה זו0 0media wize = creative לא ממש אסטרטגיה לאסגור