'רשת' שפכה כסף בקמפיין - המרוץ למיליון עלתה ב-4 נק'
המרוץ למיליון (רשת, ערוץ 2) הניבה אמש 26.1% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. התכנית קיבלה 4 נקודות יותר מהפרק בשבוע שעבר, וזאת כתוצאה מקמפיין שלטי חוצות מאסיבי בו יצאה הזכיינית רשת לקידום התכנית.
המגזין החדש של 'חדשות 10', שנולד בעקבות הסכם עם הרשות השנייה לאחר קיצור המהדורות לשעה ברוטו, הושק עם הכתבה של נדב איל על אמריקה לפני הבחירות לנשיאות – 'טראמפלנד' שקיבלה 9.5%. מיד אחריה הניבה פנים אמיתיות (ערוץ 10) 8.2% בלבד. מנגד, קיבלה המונית של טילטיל (רשת, ערוץ 2) 13.7%.
הפרק האחרון בסדרה נפלת חזק (ערוץ 10) רשם 8.1% ובסך הכל ממוצע הרייטינג העונתי של הסדרה של מיקי גבע רשמה 11.5%. שידור חוזר של 'המערכת' (רשת, ערוץ 2) רשמה 8.1%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) קיבלה 6.1%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 6.6%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 5.7% ו'לילה טוב עם אסף הראל' (ערוץ 10) עם 2.6%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'הערב' (רשת, ערוץ 2) הניבה 8%, ואחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 9.1%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) ניפקה 8.4%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 19.7% מול 10.2% ל'חדשות 10'. 'מבט' (ערוץ 1) הסתפקה ב-3.3%.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה