קבוצת קרסו מוציאה את תקציב רכש המדיה בדיגיטל למכרז
קבוצת קרסו מוציאה את תקציב רכש המדיה שלה בדיגיטל למכרז - כך נודע לאייס. מערך הפרסום של קרסו כולל את משרדי הפרסום ענבר מרחב G ו-FOUR.
היבואנית מביאה ארצה את מותגי הרכב ניסאן, אינפיניטי, דאצ'יה ורנו. ענבר מטפל בתקציבי הפרסום של ניסאן ואינפיניטי מזה מספר שנים ואילו FOUR הצטרף למערך בשנתיים האחרונות לאחר שגליקמן שמיר סמסונוב קיבל לידיו את תקציב כלמוביל וסיים את ההתקשרות עם קרסו. בנוסף, קיבל לידיו FOUR את תקציב הפרסום של מותג הלואו-קוסט דאצ'יה שקבוצת קרסו החלה לייבא לארץ לפני כשנה.
מערך רכש המדיה של הקבוצה מחולק בין אופליין לאונליין, כאשר חלק הדיגיטל המוערך בכ-6 מיליון שקלים, מופקד בידיה של יוניון מדיה בבעלותו של אורן יוניוב. ענבר מרחב G רוכש את המדיה באופליין למותגים בהם הןא מטפל באמצעות ROI - חברת רכש המדיה שבבעלות המשרד. במקביל, רכש המדיה באופליין מנוהל על ידי עמי קדם.
מקבוצת קרסו נמסר: "אין תגובה".
- 7.רונן 13/07/2016 16:33הגב לתגובה זועכשיו שהם עוזבים אתם מלכלכים. כל כך עלוב
- 6.גיהנום 13/07/2016 15:48הגב לתגובה זואני מרחם על מי שצריך לעבוד בקרסו ועל מי שצריך לעבוד עם קרסו. השם ירחם.
- 5.קולגה 13/07/2016 09:00הגב לתגובה זולא מבינים פרסום לא מבינים מדיה
- 4.אני 12/07/2016 17:37הגב לתגובה זותודה לאל. לקוח מהגיהנום
- 3.איציק 12/07/2016 16:28הגב לתגובה זוחרא לקוח חרא אנשים במיוחד הקודקודים תקציב ענק בלי אפשרות להרוויח ממליץ להתרחק אפילו הפיתוי גדול
- 2.מור 12/07/2016 15:33הגב לתגובה זולקוח נוראי,טרחן, חשדן וקמצן, דורש 20% החזרים מהתקציב ששם ומשלם רייטנר של שקל וחצי. מסוג הלקוחות שדורשים את הכל בכל שעה ולא אוהבים לשלם. לטווח הרחוק, יגרום להפסדים. בהצלחה לזוכים המסכנים
- זלמן 12/07/2016 16:22הגב לתגובה זוקופי פסט לטקסט של 2
- 1.איכססס קרסו (ל"ת)איכססס 12/07/2016 14:33הגב לתגובה זו