פרסום ראשון

קבוצת קרסו מוציאה את תקציב רכש המדיה בדיגיטל למכרז

מערך רכש המדיה של הקבוצה מחולק בין אופליין לאונליין, כאשר חלק הדיגיטל המוערך בכ-6 מיליון שקלים, מופקד בידיה של יוניון מדיה בבעלותו של אורן יוניוב
משה בנימין | (8)

קבוצת קרסו מוציאה את תקציב רכש המדיה שלה בדיגיטל למכרז - כך נודע לאייס. מערך הפרסום של קרסו כולל את משרדי הפרסום ענבר מרחב G ו-FOUR.

היבואנית מביאה ארצה את מותגי הרכב ניסאן, אינפיניטי, דאצ'יה ורנו.  ענבר מטפל בתקציבי הפרסום של ניסאן ואינפיניטי מזה מספר שנים ואילו FOUR הצטרף למערך בשנתיים האחרונות לאחר שגליקמן שמיר סמסונוב קיבל לידיו את תקציב כלמוביל וסיים את ההתקשרות עם קרסו. בנוסף, קיבל לידיו FOUR את תקציב הפרסום של מותג הלואו-קוסט דאצ'יה שקבוצת קרסו החלה לייבא לארץ לפני כשנה. 

מערך רכש המדיה של הקבוצה מחולק בין אופליין לאונליין, כאשר חלק הדיגיטל המוערך בכ-6 מיליון שקלים, מופקד בידיה של יוניון מדיה בבעלותו של אורן יוניוב. ענבר מרחב G רוכש את המדיה באופליין למותגים בהם הןא מטפל באמצעות ROI - חברת רכש המדיה שבבעלות המשרד. במקביל, רכש המדיה באופליין מנוהל על ידי עמי קדם.

מקבוצת קרסו נמסר: "אין תגובה".  

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    רונן 13/07/2016 16:33
    הגב לתגובה זו
    עכשיו שהם עוזבים אתם מלכלכים. כל כך עלוב
  • 6.
    גיהנום 13/07/2016 15:48
    הגב לתגובה זו
    אני מרחם על מי שצריך לעבוד בקרסו ועל מי שצריך לעבוד עם קרסו. השם ירחם.
  • 5.
    קולגה 13/07/2016 09:00
    הגב לתגובה זו
    לא מבינים פרסום לא מבינים מדיה
  • 4.
    אני 12/07/2016 17:37
    הגב לתגובה זו
    תודה לאל. לקוח מהגיהנום
  • 3.
    איציק 12/07/2016 16:28
    הגב לתגובה זו
    חרא לקוח חרא אנשים במיוחד הקודקודים תקציב ענק בלי אפשרות להרוויח ממליץ להתרחק אפילו הפיתוי גדול
  • 2.
    מור 12/07/2016 15:33
    הגב לתגובה זו
    לקוח נוראי,טרחן, חשדן וקמצן, דורש 20% החזרים מהתקציב ששם ומשלם רייטנר של שקל וחצי. מסוג הלקוחות שדורשים את הכל בכל שעה ולא אוהבים לשלם. לטווח הרחוק, יגרום להפסדים. בהצלחה לזוכים המסכנים
  • זלמן 12/07/2016 16:22
    הגב לתגובה זו
    קופי פסט לטקסט של 2
  • 1.
    איכססס קרסו (ל"ת)
    איכססס 12/07/2016 14:33
    הגב לתגובה זו