6 מיליון ש' יושקעו בקמפיין לערוץ הקניות - עם כוכבי הישרדות
עמרי כוכבי וויקה פינקלשטיין, כוכבי הישרדות, נבחרו להוביל את קמפיין הפרסום החדש של ערוץ הקניות. את הקמפיין בהשקעה מוערכת של כ-6 מיליון שקלים, מפיק משרד הפרסום דחף – המחזיק בחלק מהערוץ יחד עם גלובוס גרופ הפקות.
על פי הערכות, יקבלו הפרזנטורים כמה עשרות אלפי שקלים עבור הקמפיין שיופנה לטלוויזיה ולדיגיטל לתקופה ארוכה של כחצי שנה. לפי הערכות בתוך הערוץ, הקמפיין עתיד להגיע לכחצי מיליון לקוחות פוטנציאליים חדשים בחתך הגילאים 25-35.
בערוץ אומרים כי מטרת הפרסומות היא לחשוף את קהלי המטרה למבצעים המוצעים בערוץ ולעודד את הצופים המתעניינים במוצר הספציפי לעבור ולצפות במבצע הרלוונטי עבורם, בזמן אמת. לצד קמפיין '5 השניות' שיעלה ברובו בערוץ 2, הערוץ יעלה לאוויר גם פרומואים בערוצי הלוויין והניו-מדיה.
הקמפיין החדש הוא חלק משורת שינויים שעובר הערוץ, כגון השקת אולפן חדש בתל אביב השקעה של כ-2 מיליון שקלים, ואימוץ שפה גרפית חדשה בהשקעה של כ-250 אלף שקלים.
מנכ"ל הערוץ ואחד מבעליו, אורן ז'ורבין מסר כי "ערוץ הקניות הוא כבר בית ליותר ממיליון בתי אב, של לקוחות נאמנים אשר רוכשים בערוץ מזה שנים רבות. בקמפיין הפרסומי הנוכחי בחרנו בכוכבי 'הישרדות' על מנת להרחיב את חשיפת הערוץ לקהלי יעד נוספים".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה