מפרגן ומצחיק: הלפרין מסתחבק עם כוכבי רשת בסרטים אישיים
כנראה שביחס עלות תועלת, סוכנות הפרסום אקליפטוס הייתה תוספת מקום מכובד בזכות העבודה עם רשת אופטיקה הלפרין. הפעילות של סוכנות הפרסום המתמחה בתוכן ובסושיאל, עם רשת המשקפיים מאופיינת במהלכים זולים "הפקתית" במובן הטוב של המילה ומנגד מצליחים לקבל את תשומת הלב הראויה, בהתאם להשקעה, ויותר.
עם זאת, מעל הכל, הנשק הטוב ביותר של אקליפטוס ואופטיקה הלפרין הוא מר הלפרין עצמו - בעלי הרשת יעקב הלפרין, המשוחרר מכל עכבה ואגו, ש"יורד בעצמו לשטח" עבור כל יוזמה פרסומית. הלפרין חמוש בכריזמה אישית שיכולה להמיס גם קיר לבנים ומצליח להתחבב על הקהל בקלות ראויה לציון.
המהלך החדש של הרשת פונה למובילי דעה, כוכבי רשת וסלבס בסדרת סרטים אותם הלפרין הקליט עבור כל אחד מהם, עם פנייה אישית שמבוססת על אופיו ופרטיו של כל אחד, ובלבד שהם מרכיבי משקפיים. במסגרת המהלך נשלחו מעל ל-10 סרטונים לאושיות רשת כגון: נוי אלוש, עידן ניידיץ, דודו ארז, דני קמושביץ' וכו'. אפילו שבי מפרפר נחמד קיבל פניה אישית דרך העמוד של חינוכית 23.
נוי אלוש בפוסט תגובה על הפנייה של הלפרין אליו
יעקב פונה לשבי
יעקב בפנייה אישית לעידן ניידיץ
קרדיטים:
מנכ"ל - ארז ברכץ
מנהלת קריאייטיב - תום חנני
מנהלת לקוחות ראשית - ג'ני פטושינה
תקציבאית - רותם סיטבון-שוורץ
ניהול תוכן - עדי מסיקה
מנהלת שיווק אופטיקה הלפרין - אור קוריצ'ונר
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.עשו קמפיין שיווק ל 4 אנשים חזק! (ל"ת)מדהים הצליחו לעש 28/07/2016 02:58הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.כשזה טוב זה טוב. (ל"ת)זה טוב. 27/07/2016 17:04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.יעקב אוהב קהל! ואקלפיטוס נותנים לו במה, שימשיכו (ל"ת)ברווזון 27/07/2016 14:09הגב לתגובה זו0 0סגור