תקציב הפרסום של יואל גבע עובר ל'ביילינים'
בשנת 2011, לאחר 20 שנה בפרסום Expert מקבוצת באומן בר ריבנאי, עבר תקציב הפרסום של רשת מכוני הפסיכומטרי יואל גבע למשרד הפרסום LEAD. נדמה שמאז משהו השתחרר בהנהלת הרשת שהחליפה כבר פעמיים את משרד הפרסום.
מ-LEAD של רמי יהודיחה עבר התקציב לידיהם של ה-Hooligans וכעת נוחת התקציב במשרד חדש, הפעם בידיהם של אורי וגיל ביילין במשרד הפרסום הביילינים, בתום מכרז שניהלה הרשת בשבועות האחרונים.
מאז שנת 2013, הרשת הקטינה את היקף הפרסום שלה באופן דרסטי. עם המעבר ל-Hooligans יצאה הרשת בהשקעה מסיבית בגזרות הדיגיטל, בהיקף שעל פי יפעת בקרת פרסום נאמד בכ-10 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-5 מיליון שקלים. ב-2014 התקציב נחתך וירד לכמיליון שקלים בלבד וב-2015 היה זניח לחלוטין, כמו גם ב-2016 מתחילת השנה.
ענף מכוני ההכנה לפסיכומטרי מתאפיין בעונתיות, עם 3 מוקדי פעילות פרסום במהלך השנה בהתאם למועדי המבחנים. אחד מהם הוא בחודש אוגוסט, ובהתאם כשהרשת יוצאת למכרז על תקציב הפרסום היא עושה זאת בתקופה המקדימה לאוגוסט, כפי שעשתה בעבר.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.וואוו! (ל"ת)מבין בוואווים 08/08/2016 10:25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.מי הבא בתור?שולה 07/08/2016 19:14הגב לתגובה זו0 0הביילנים כנראה נואשים.סגור