
זרחוביץ' חוזר עם עוד סרטון בובות היסטרי: הפעם עם טייכר
בשבוע הראשון של ינואר 2016 עלה לאוויר סרטון בובות מדובב על ידי ערן זרחוביץ' וליאת הר לב והפך במהרה ליקיר הרשתות החברתיות. הסרטון שהיה משופע בהומור "זרחוביצ'י" קלאסי, היה עבור המותג הקולינארי "מאסטר שף", וכעת 7 חודשים לאחר מכן עולה סרט שני באותה הרוח, לא פחות מצחיק והפעם יחד עם שותפו הוותיק מהרדיו שרון טייכר.
הקמפיין בשווי מדיה של כ-2.5 מיליון שקלים, עבור השקת מותג המיונז ההולנדי של 'מאסטר שף' יעלה הערב לדיגיטל ולטלוויזיה. על התסריט הופקד אסף שלמון ולצידו הבמאי יונתן גורפינקל, שניהם חברים בצוות ארץ נהדרת.
הקמפיין מספר על בובת-הברבי-אדל (בדיבובו של זרחוביץ'), המוכרת מסרטון תערובות "לחם הבית" של מאסטר שף, אשת קריירה עסוקה, המגלה כי גיסה אהרל'ה (בדיבובו של טייכר) "חיסל" לה את צנצנת המיונז ההולנדי וכעת היא לא יכולה לאכול את הכריך שהכינה. כמו בקמפיין הקודם, גם כאן השפה העשירה כוללת ביטויים כגון "טעים צרחות" ועוד.
מנהלת תחום 'מאסטר שף', כרמית דרור: "לאחר הצלחת הסרטון הקודם, אשר הפך וויראלי בעקבות הכוכבת אדל, החלטנו להמשיך באותו קו של בובות המקצינות סיטואציות מחיי היום יום הקשורות לאוכל. גם כאן, ההנאה לצופים מובטחת".