המותגים הישראלים פספסו את האולימפיאדה? מנכ"ל LEAD עונה
אייס משיק מגזין דיגיטלי בהנחיית רודריגו גונזלס. עם סיום המשחקים הערב - הזמנו את רמי יהודיחה לשיחה על החיבור בין ספורטאים למותגים. ירדן ג'רבי ואורי ששון - שימו לב
אייס span > a > | 
אתר אייס משיק היום (יום א') סדרה אינטרנטית חדשה בהגשתו של רודריגו גונזלס, על עולם הדיגיטל. לתכנית הראשונה של DIGITALK ועם סיום המשחקים האולימפיים בריו, הזמנו את רמי יהודיחה, מנכ"ל משרד הפרסום LEAD, לשיחה על מותגים וספורטאים, והאם החברות הישראליות ניצלו על תום את האולימפיאדה כדי לקדם את המותגים שלהן.
קרדיטים: הגשה: רודריגו גונזלס - מנכ"ל חברת VEO עריכת תוכן: עדי ברזילי | ייעוץ מקצועי: משה בנימין | צילום ועריכה: גילי מייזלר | עורך ראשי: אלכסנדר כץ
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.על דיגטל זה כמולראיין את יהודיחה 22/08/2016 10:56הגב לתגובה זו0 3לראיין את מירי רגב על צ'כובסגור
-
1.מאיפה שלפתם את רודריגו העתיק הזה (ל"ת)אור 22/08/2016 10:27הגב לתגובה זו1 0סגור