4 חברים עם עבר: הקימו את משרד הפרסום AdRABA

תימור בר און, אבי חנן, גילי ארג'נטרו ופליקס גוטקוביץ' שהמכנה המשותף ביניהם הוא משרד הפרסום dsay, מעניקים שירותי פרסום למספר לקוחות בתחומי הנדל"ן, הצריכה, המזון ועוד
 | 

לפני מספר חודשים יצא לדרכו משרד פרסום חדש בישראל בשם AdRABA, ורק לאחרונה, בשבוע החולף, עם פוסט של אחד השותפים בפייסבוק, המשרד כמו קיבל את נשיקת הסושיאל שהפיחה בו רוח חיים. כמו משרדים רבים אחרים שנפתחים, גם זה נולד מצד אחד לתוך שוק רווי שסובל מתחרות קשה ומשבר אמון מול הלקוחות ומנגד מגיע בדיוק ברגע שבו נערכים חילופי המשמרות בין הדור הישן: המשרדים, האנשים ומודל העבודה עם הדור החדש, המשרדים החדשים, האנשים החדשים ושלל המודלים שמנסים להציג אלטרנטיבה או להשתלב לצד מודל העמלות הקלאסי.  

מאחורי המשרד עומדים 4 שותפים, שגם חולקים ביניהם מכנה משותף מהעבר: תימור בר און, אבי חנן, גילי אג'נטרו ופליקס גוטקוביץ'. כל ארבעת השותפים, עבדו בשלב זה או אחר במשרד הפרסום הדיגיטלי dsay אינטראקטיב, אז בבעלותו של תמיר יולביץ' ולמעשה מהיכרותם שם נולד הרעיון ונזרעו ניצני המחשבה של "בואו נעשה זאת יחד". 

בהתאם לעברם וניסיונם, חלוקת התפקידים במשרד מפקידה את תחום המדיה בידיה של תימור בר און ששימשה כסמנכ"ל המדיה של dsay למשך 7 שנים. בתפקיד המנכ"ל משמש אבי חנן ששימש כמשנה למנכ"ל תחת בעלי dsay תמיר יולביץ'. חלק הקריאייטיב והאסטרטגיה יהיה בידיו של גילי ארג'נטרו - קריאייטיב פלנר שעבד במספר משרדים בענף, כמו גם ב-dsay. את חלק הדיגיטל ינהל פליקס גוטקוביץ' שהגיע דווקא מתחום האופליין ולאחר מכן התמחה בעולמות הפרוגרמטיק וה-DATA ב-dsay. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

על פי הטקסט שמלווה את המשרד כמניפסט: "אנחנו חיים בעידן של מהפכה. בעולם ללא גבולות. בעידן בו הכל מתחבר. מסכים, פלטפורמות, ערוצים, מסרים, קהלים.. המהפכה הזו שינתה את עולם הפרסום מקצה לקצה והפכה את הזירה התחרותית היום ואת הדיאלוג בין מותגים לצרכנים למורכבים הרבה יותר, כמעט בלתי אפשריים. אנחנו בAdRABA מתמחים בליווי מותגים בעולם החדש, בעולם ההיברידי, הרב ערוצי. יודעים לנהל עבור מותגים דיאלוג בעל ערך מוסף, יודעים לייצר קשב אמיתי בעולם כל כך כאוטי ולמצות את המקסימום מכל תקציב. אנחנו משלבים את הידע האדיר של הפרסום הקלאסי יחד עם מומחיות רבת שנים בכל הפלטפורמות של העולם החדש". 

המשרד ממוקם במתחם ב.ס.ר ברמת גן/בני ברק וכבר החל להעניק שירותי פרסום למספר לקוחות, ביניהם: קבוצת Y-BOX  למגדל LIGHTHOUSE, קבוצת פסגות נדלן, קבוצת יובלים ועוד בתחום הנדל"ן; חברת שסטובי'ץ - טיפול במותגים בינלאומיים מחטיבות המזון כגון המותג אלפרו ומאסטר שף ומחטיבת הטיפוח עם מותגים כגון רבלון, מון בלאן CK ועוד; חברת IBBLS - חברת המשקאות האלכוהוליים של החברה המרכזית למשקאות; דיגיטל וסושיאל ליקב תבור וג'וני ווקר (לצד KDA שמשמשים כמשרד הפרסום המרכזי שלהם).  


תגובות לכתבה(18):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    ארבעה תותחים!!!
    מעין 18/10/2016 15:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המון בהצלחה! כל אחד מכם הוא אלוף עולם!!! וכל הקנאים..... תנוחו.
    סגור
  • 14.
    החלטות של משבר גיל ה 40
    ד"ר רות 25/08/2016 14:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בהצלחה .... בתכלס מבין אתכם זה העדיף מלהיות מובטל או יועץ לכלום
    סגור
  • 13.
    עולם חדש? עולם ישן? אותם בלבולי מוח...
    נו מה? 24/08/2016 16:08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    העולם הישן תקוע להם עמוק בראש ויהיה להם מאוד קשה להיגמל מהרגלים ישנים (לדוגמה: עמלות יתר) הם יחזרו לסורם בכדי לסגור את החודש...ואופססס עוד משרד נסגר.
    סגור
  • 12.
    אד-ראבאק...לא הספיק להם? (ל"ת)
    אלי 23/08/2016 16:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 11.
    אמיצים או טיפשים?
    שאלתיאל 23/08/2016 14:37
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לא ברור אם האנשים הנחמדים האלה הם יותר אמיצים או יותר טפשים. בעידן שבו משרדי פרסום רק נסגרים או מתכנסים (פוגל, בריקמן, פובליסיס) צריך הרבה אומץ כדי לפתוח משרד פרסום בשוק כה רווי. תוסיפו את העבודה שבראשון לכל חודש בלי לפתוח את המשרד הם כבר במינוס של כמה עשרות אלפים ויש לכם מתכון בטוח לכישלון. ממה תשלמו משכורות? מאיפה כסף לשכירות? חשמל? ארנונה? ציוד? משוגעים או אמיצים?
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    בהצלחה אבל...
    שי 23/08/2016 11:59
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מאחל להם בהצלחה מכל הלב. בסה״כ חבר׳ה מוכשרים. אבל בעולם חדש, ישן או כל עולם עדיף להראות תוצאות לפני שיוצאים בהצהרות. היה עדיף שהיו מראים קבלות על 3-4 מהלכים מוצלחים לפני שמצלמים את הלוגו במשרד שלהם. כי בלי הצלחות זה נשמע כמו בלון מלא באוויר חם. ובכל מקרה ההגדרה ״משרד פרסום״ כבר לא רלוונטית וההגדרה ״עולם חדש״ עוד פחות רלוונטית.
    סגור
  • 9.
    בעולם החדש לא אמורים...
    יריב 23/08/2016 09:01
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לראות את ההשתקפות של מי שמצלם...
    סגור
  • יש לי תחושה שזה חלק מהקטע (ל"ת)
    מימי 23/08/2016 14:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    הלכו מ-dsay והורידו
    בן 23/08/2016 07:32
    הגב לתגובה זו
    2 2
    את הרמה של החברה לחובבנים. בהצלחה חברים, אתם הכי מוכשרים שיש!
    סגור
  • 7.
    מוכשרים!
    לירון 23/08/2016 01:58
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בטוחה שתצליחו, שכל המצקצקים יצקצקו. תימור, את אלופה!!!
    סגור
  • 6.
    בהצלחה! אנשי מקצוע מהשורה הראשונה (ל"ת)
    איה 23/08/2016 00:44
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 5.
    בהכרח
    הם טפשים 22/08/2016 20:01
    הגב לתגובה זו
    3 3
    רק טפשים מקימים היום ״משרד פרסום״.
    סגור
  • 4.
    מאסטר שף זרחוביץ' זה שלכם?? אם כן תותחים!!! (ל"ת)
    rhchס 22/08/2016 19:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • בגלל ששאלת: הרעיון הוא של היוצרים מול הלקוח
    AdRABA 23/08/2016 12:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנחנו ניהלנו את המדיה הדיגטלית, כחלק מסל שירותים גדול שאנחנו נותנים ללקוחות שלנו.
    סגור
  • 3.
    בהצלחה חמודים. אין עליכם! (ל"ת)
    מג 22/08/2016 19:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    אין שום משרד בגודל הזה שיכול לפרנס 4 שותפים (ל"ת)
    אני 22/08/2016 18:03
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • הפרנסה לא העיקר...האגו לא דל.... (ל"ת)
    אלי 23/08/2016 16:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    בהצלחה
    BIZ 22/08/2016 17:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תימור אלופת עולם!!!
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות