למרות ניסיונות סיכול של מתחרים: תקציב הכללית סופית בגליקמן
למרות ניסיונות של משרדים מתחרים לבדוק תקנונית את הסיכוי למכרז חדש על תקציב הפרסום של קופת חולים כללית, ועדת המכרזים של הקופה אישרה סופית את העברת תקציב הפרסום לידי גליקמן שמיר סמסונוב מקבוצת פובליסיס. בגזרת הדיגיטל ימשיך התקציב להיות מטופל על ידי טוויסטד.
מבחינת גליקמן מדובר בתוספת כוח משמעותית למחזור ההכנסות, כמו כן לקבוצת פובליסיס שאחת ממטרותיה העיקריות היא חיזוק כוחה במדיה באמצעות זניט שרוכשת את המדיה עבור משרדי הקבוצה. תקציב הכללית עמד ב-2015 על כ-63 מיליון שקלים (במחירי מחירון, על פי נתוני יפעת בקרת פרסום) ונחשב מטבע הדברים לאחד מתקציב הפרסום הגדולים בישראל, ולגדול ביותר בקרב קופות החולים. היקף התקציב הוא נגזרת של מספר חברי הקופה - הגדולה בישראל.
כזכור, לפני כשנתיים נערך מכרז מתוקשר בו עלו לגמר המשרדים גליקמן שמיר סמסונוב, ראובני פרידן ופובליסיס, זאת לאחר שלב מוקדם בו השתתפו גם אדלר חומסקי וגיתם BBDO. המשרד שזכה במפתיע היה פובליסיס שהגיש הצעה כלכלית נמוכה באופן מהותי מהמשרדים האחרים וזכה בהתבסס על העובדה ש-60% מהניקוד היה על ההצעה המסחרית.
לאור השינויים בקבוצת פובליסיס, עברו תקציבי המשרד לליאו ברנט, באומן בר ריבנאי וגליקמן שמיר סמסונוב. 2 התקציבים האסטרטגים והגדולים במשרד היו הכללית ואסם. לפני כ-3 שבועות קיבל גליקמן את תקציבי הגלידות והקפה של אסם ואילו תקציב טבעול עבר לידי גיתם BBDO. גליקמן כשלעצמו מנוע מטיפול בטבעול עקב ניגוד עניינים מול תקציבי המשרד.
הבחירה של כללית בגליקמן שמיר סמסונוב הופכת כעת לרשמית לאחר שאושרה משפטית ועל ידי ועדת המכרזים של הכללית. הנימוקים המרכזיים להעברת התקציב לידי גליקמן היו איחוד המשרד עם פובליסיס וכן העובדה שבמכרז האחרון על התקציב, גליקמן היה המשרד שדורג במקום השני. בנוסף לכך, לטובת המשרד עומד ניסיון של 14 שנים עבודה עם קופת חולים לאומית.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.האיש האפור עם החולצות השחורותאלון 04/09/2016 16:52הגב לתגובה זו4 2יגאל שמיר... אתם מבינים? אחד האחראים הישירים להזנייתו של הקריאייטיב בארץ עם שיטת 'בוא ניקח סלב וכותב חיצוני ונגמור עניין'. כמה עצוב. כמה אפרוריות. כמה טיפשי מצד מפרסמים להפקיד את המותג שלהם, בידי פקיד אפור. ולא, יגאל, החולצות השחורות לא מחפות על האפרוריות שלך.סגור
-
ואם זה עובד???גיא 15/09/2016 00:45הגב לתגובה זו1 0חשבת פעם להסיר מעצמך את השחצנות העלובה ולשאול את השאלה הראשונה שכאיש מקצוע היית אמור לשאול - האם זה עובד או לא עובד... הקריאטיב הוא לא המטרה אלא האמצעי להשיג מטרות שיווקיות ועסקיות. אז עם פרזנטור וכותב חיצוני עושה את העבודה ומביא את התוצאות אז כנראה שיגאל שמיר לא כזה אפורסגור