סקירת קריאייטיב עולמית: מדע, אומנות וסלבס עם כוונה טובה
נעדרים בתאילנד? סקירת קריאייטיב מסביב לעולם
1. מותג הבירה טייגר השיק סוג מיוחד של דיו, העשוי, לא אחר מאשר אוויר, או יותר נכון מזיהום אוויר. החברה ייצרה התקנים מיוחדים שהונחו על גבי פתחי מנועי סירות, אגזוזי מכוניות, וכל מקום נוסף בו יש פליטה של אוויר מזוהם. באופן זה, בפיתוח מעבדתי מיוחד הם ייצרו 150 ליטר של דיו המיוצר מזיהום אוויר שווה ערך ל-2500 שעות של פליטת אגזוזי מנועי דיזל. מה הם עשו עם זה?
דיו ממה?!
2. מי מאתנו לא חווה את הכניסה לבית הקולנוע והאמירה "וואו מה זה חם כאן" או "וואו איך מקפיאים פה". בהתבסס על תובנה זו הצליחו לגרום לבאי הקולנוע בברזיל להבין את ההשפעות ההרסניות של התחממות כדור הארץ. היה לוהט.
עולות המעלות
3. קרן Mirror העוסקת בנושאים חברתיים, בשיתוף עם BBDO בנגקוק, השיקה קמפיין ייחודי למציאת נעדרים באופן שלא עשו בו שימוש עד עתה. הפוך משבוע הדופלגנגר, שבו אנשים בודקים לאיזה סלב הם דומים, השיקה הקרן קמפיין המציג את מיטב הסלבס של תאילנד שבדקו לאיזה נעדרים הם דומים. בדרך זו יכלו אנשים לזהות נעדר זה או אחר במידה ויפגשו בו או כמו שאומרים הסלבס בסרטון: "אם אתם זוכרים איך אני נראה, אתם תזכרו איך הוא נראה".
פנים מוכרות = פנים לא מוכרות
הכותב הוא איש קריאייטיב במשרד הפרסום NoNoNoNoNoYes ומרצה לפרסום במסלול האקדמי המכללה למנהל
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.בלי קשר לכתבה - קוקהקולה החדש ביוטיוב ראיתם?!נעמי 15/09/2016 08:16הגב לתגובה זו0 0ווואווווו איזה פרסומת הכי טובה שראיתי בחיים!!! באתי לבכות!!! ורצתי לכתוב באייס שכולם ידעו. (כן מה זה כולם...) תגידו, זה ישראלי או לא?סגור