יותר מ-750 אלף צפיות לתצוגת רנואר ששודרה LIVE ברשת
שידור תצוגת האופנה לחורף 2017 של רנואר בשידור חי בעמוד הראשי של וואלה, הביא נתוני REACH גבוהים ובאמצעות שיתוף הפעולה, השידור הגיע לגולשים רבים ברשת הישראלית.
במקביל לאתר ולאפליקציה של וואלה NEWS, השידור הועבר גם בפייסבוק של וואלה אופנה וסלבס והועבר גם למגזר הרוסי ב-ZAHAV RU. מעל לכל, ההשתלטות באה לידי ביטוי באמצעות חברת ארטימדיה, רשת הווידאו הפרוגרמטית, שבאמצעות פתרון טכנולוגי שפיתחה במיוחד לתצוגה, העבירה את תצוגת האופנה של רנואר בשידור חי בו זמנית על כלל האתרים ברשת.
דרך שיתוף הפעולה יוצא הדופן הזה, תצוגת האופנה של רנואר הגיעה ל-REACH מדהים עם 758,709 צפיות וידאו במהלך שעה וחצי לערך של שידור. פרסומת השידור החי בארטימדיה הוגשה על מגוון האתרים ברשת כגון ynet, נענע 10, MAKO, גלובס, תפוז אנשים ועוד, ובשלל קטגוריות תוכן, שהבולטות בהן היו חדשות, סרטים ותכניות טלוויזיה, לייף סטיל, עסקים ועוד. נתוני ההקלקה למעבר לשידור החי בוואלה עמדו על יותר מ-6% - ובארטימדיה טוענים כי בכך נשבר ממוצע הרשת הגבוה מאד גם כך, שעומד על 4%.
המשנה למנכ"ל ארטימדיה, גל תורג'מן, מסר כי "חווית הצפייה בתוכן משתנה וכל המפרסמים מתחילים להבין היום שאף קמפיין פרסום אינו שלם בלי פרסום באתרי התוכן הישראליים, אשר מספקים תוכן אמיתי ואיכותי אשר מוביל לתוצאות קמפיין המדברות בעד עצמן. אנו בארטימדיה גאים להימצא בחזית הטכנולוגיה בתחום ולספק ללקוחותינו את המענה המתקדם והמשוכלל ביותר כפי שנעשה גם בשיתוף פעולה זה עם וואלה ורנואר".
סמנכ"ל השיווק של רנואר מישל תמיר הוסיף כי "בזכות שיתוף הפעולה המוצלח עם וואלה וארטימדיה עלה בידינו השנה לקבוע שיא חדש ולהנגיש את האירוע האופנתי החשוב הזה למאות אלפי צופים בשידור חי".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.כמה חרטא הארטימדיה האלה שאלוהים ישמור (ל"ת)דה וולף 19/09/2016 22:27הגב לתגובה זו0 0סגור