
אאודי רכשה את ברייק הזהב במירוץ למיליון ב-300 אלף ש'
ברייק הזהב במירוץ למיליון, הפרסומת האחרונה לפני ההכרזה על הזוכה בתכנית הריאליטי שהציגה נתוני רייטינג נאים במהלך העונה החולפת, נרכש על ידי קבוצת צ'מפיון עבור מותג הרכב אאודי. לאייס נודע כי המחיר אותו שילמה צ'מפיון עבור שיבוץ הפרסומת עומד על 300 אלף שקלים, באמצעות חברת המדיה של קבוצת פובליסיס - זניט עבור משרד הפרסום המטפל במותג בישראל פרסום אברהם.
בפרסומת של צ'מפיון יככב מותג הרכב אאודי R8 לקראת השקתו בישראל - הדגם מוגדר כרכב בייצור סדרתי המהיר ביותר שאאודי ייצרה אי פעם. הפרסומת שתשובץ בברייק היא זו ששודרה במהלך אירוע הסופרבול האחרון כשברקע שירו של דייויד בואי - Starman - שנפטר שבועות ספורים לפני כן.
ברייק הזהב - מונח מקצועי-מסחרי שבעבר הציב את כל המפרסמים הגדולים לתחרות של אגו ופרסטיז' הוא כבר מזמן לא מה שהיה פעם - לפחות לא ברמת ההייפ סביבו. בהתאם לצניחת נתוני הרייטינג של תכניות הריאליטי שפעם התהדרו בנוצות של 35% ומעלה ואפילו 40%, וכעת סוגרים עונה על ממוצע של פחות מ-30%. יצוין, כי בתחילת השנה שילמה רנואר כמיליון שקל על 3 פרסומות ברייק זהב ב-3 תכניות ריאליטי: הישרדות, הכוכב הבא והאח הגדול.
פרסומת Audi שתשודר בגמר
- האקרים פרצו לנתונים של פולקסוואגן- מידע על 3 מיליון לקוחות נגנב
- אפולו פאוור מדווחת על מזכר הבנות עם Audi; אך הדרך עוד ארוכה
- 1.אדם 26/09/2016 15:43הגב לתגובה זואם אני מבין איך מותג שם כל כך הרבה כסף על נקודה ש 99.9 אחוז מהצופים מתבאסים עליו ( ''אווווף מה פרסומת עכשיו'' ) שלא לדבר על זה שכמעט כולם רואים היום 20 דקות אחרי בצפייה נדחת בגלל הפרסומות . מלבד הסופרבול שהפרסומות הם חלק מהחגיגה והבאז סביב האירוע אז מותגים יקרים אני מבין את האגו והכל אבל אתם שמים את המותג שלכם בספוט הכי מבאס שיש .... אבל לפחות כתבו עליכם באייס (:
- אייל 27/09/2016 09:06הגב לתגובה זואני חושב שאתה טועה כי כשמדובר בפרסומת אחת בסה״כ אנשים אפילו לא טורחים להריץ קדימה וגם אם הם טיפה מתבאסים הם מבינים שזה חלק מהקטע של רגע ההכרזה. במקרה הזה גם מדובר בפרסומת ממש ממש טובה. חבל רק שאתמול הם קיצצו אותה קצת מהגרסה שרואים פה וקטעו את השיר המדהים באמצע. בסה״כ מדובר בסכום קטן בשביל מותג כמו אאודי והערך התדמיתי גבוה ועדיף מבחינתי מקמפיין טלוויזיה שלם ויקר שאף אחד לא שם לב אליו
- מדיהמן 26/09/2016 20:47הגב לתגובה זואבל גם עם צפייה נדחית, רוב הצופים לא מריצים לרגע ההכרזה אלא לוקחים מרווח של כמה דקות ושם, ייחשפו לפרסומת