אסתי לאודר, באומן בר ריבנאי וזר פור יו
צילום: יח"צ/ יוטיוב

אסתי לאודר ובאומן עם הפרח שישלח אתכם להיבדק

המהלך בשיתוף זר פור יו - לקראת חודש המאבק בסרטן השד, בהחלט מצליח לפרוץ דרך בחשיבה יצירתית לניצול נפלאות הטבע. הפרח יזכיר לקהל היעד שהגיע זמן הבדיקה השנתית
משה בנימין | (1)

לפעמים צריך פשוט לא להתערב בטבע, אלא להתבונן ולתת לו למצוא את הפתרון הטוב ביותר. אמנם אי אפשר לקחת כל בריף ולרדת אותו לדשא מתחת לבניין, אבל המהלך החדש של אסתי לאודר ובאומן בר ריבנאי בשיתוף רשת זר פור יו בהחלט מצליח לפרוץ דרך בחשיבה יצירתית לניצול נפלאות הטבע. 

לקראת חודש המודעות לסרטן השד יוצאת חברת הקוסמטיקה אסתי לאודר במהלך להעלאת הנושא על סדר היום, במטרה לשלוח כמה שיותר גברים ונשים להיבדק.

בקמפיין שנקרא Plant a note מוזמנים הצרכנים לרכוש את  פרח האמריליס - שמתהדר בתופעה ייחודית שרק הוא מאופיין בה - פריחה חד שנתית רק בחודש אוקטובר - בדיוק בחודש המודעות לסרטן השד. כל קצוות הרעיון מתחברים סופית על רקע העבודה שצבעו של הפרח הוא ורוד, כצבעו של הקמפיין המזוהה עם סרטן השד.  

הבדיקה השנתית במקרה של סרטן השד עשויה להציל חיים ולחסוך טיפולים ארוכים. גילוי מוקדם של המחלה מעלה את סיכויי הריפוי לכ-90% ויותר. הקמפיין קורא לצרכנים לשתול את הפרח שיזכיר להם ללכת להבדק. במקביל, ההכנסות ממכירת הפרח בעלות של 20 שקלים ייתרמו לאגודה למלחמה בסרטן. 

 

קרדיטים מנכ"ל: Yossi Lubaton מנהל קריאייטיב ראשי: Jonathan Lang סמנכ"ל קריאייטיב: Eran Nir קריאייטיב: טל אבוגוב ועודד נדיר סמנכ"לית לקוחות: Maya Salomon סופרוויזרית: Stav Eldor תקציבאות: Olga Kushnir Ronny Chaikin Nachmias סמנכ"ל אסטרטגיה: Shai Nissenboim סופרוויזרית אסטרטגיה: Lora Goichman פלנרית: Moran Nurok מנהל קריאייטיב דיגיטל: Idan Kligerman קרייאטיב דיגיטל: Gal Mamalya מדיה חברתית: Dana Tzanani תכנות: Roy Zoaretz Omry Levy ונסיאל מנהל סטודיו דיגיטל: Michael Shely מעצב דיגיטל: Yossi Tayeb מאייר: Ido Hirshberg מנהל סטודיו אופליין: Yaron Keinan סטודיו atl: Yaniv Shahar Zehava Gonen Greenberg Idan Marelli Idan MarelliElina Schwartz סמנכ"לית הפקה: Dorit Gvili מפיקה: Maya Palmon Eran Harel עורך הבית: Dan Deutsch מדיה: זניט – לימור דהן, מאיה פסטרנק, עדי אייכלר, תמי גבע טראפיק: רונית דואניס Avia Ben Ishay סטודיו דיגיטל וסטודיו ATL מיתוג מארז: Fireworks by Baumann Ber Rivnay  מנכ"ל ומנהל קראייטיב ראשי: Yariv Twig מעצבת מיתוג: Noa Nizzani מנהלת סטודיו: Livnat Tasa זה שהיה שם בשבילנו בכל קרייסיס: Dani Beiralas שלומי סגל - מגדל האמריליסים בישראל ומשווק פרחי אמריליס פורחים היחיד בעולם.  M.Sc דורית סנדלר-זיו - חוקרת במחלקה לצמחי נוי וביוטכנולוגיה חקלאית למדעי הצמח, במכון וולקני.  עורך אופליין: דדן עוזיאל  ארטל פוסט: בית פוסט מיילס אוף מיוזיק מוסיקה:  סאונד: סאונדהאוס שרון מילר- לשכת הדובר, עיריית ת"א מיכל נהרי- אגרונומית, עיריית ת"א

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    gotcha 28/09/2016 09:51
    הגב לתגובה זו
    הנושא חשוב אבל זה לא אומר שלא צריך להיות מקוריים. הנה הויז׳ואל: https://www.youtube.com/watch?v=RHBPSb0PTx0 הנה הסאונד: https://www.youtube.com/watch?v=tB54XUhA9_w