אייל הובר לוי
צילום: יח"צ

לקוח חדש ב-dsay: יטפל בתקציב הדיגיטל של שחל

משרד הדיגיטל מקבוצת דרורי ארועטי ברמן פותח את השנה החדשה עם התקציב שמוערך בכ-600 אלף שקלים
משה בנימין | (1)

משרד הדיגיטל dsay מקבוצת דרורי ארועטי ברמן פותח את השנה החדשה עם תקציב חדש - של שירותי הרפואה שחל המוערך בכ-600 אלף שקלים - כך נודע לאייס. 

עדי גל, מנהלת השיווק של שחל: "החיבור ל-dsay נולד לאחר ההבנה שאנחנו זקוקים לשותף חזק ומקצועי בדיגיטל, שיקדם את המותג להגעה ליעדים העסקיים שלו, ו-dsay הוכיחה שהיא מבינה את הצרכים שלנו. אני צופה שיתוף פעולה פורה ומאחלת לכל הצדדים בהצלחה".   מנכ"ל המשרד ושותף, אייל הובר-לוי אמר לאייס: "כיף לפתוח את השנה החדשה עם לקוח חדש. המשרד לא מפסיק לגדול וללוות את המותגים החזקים בשוק באסטרטגיה, בקריאייטיב ובמדיה הדיגיטלית".

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מצחיק (ל"ת)
    " קבוצת ארועטי ברמן" 09/10/2016 15:52
    הגב לתגובה זו