לקוח חדש ב-dsay: יטפל בתקציב הדיגיטל של שחל

משרד הדיגיטל מקבוצת דרורי ארועטי ברמן פותח את השנה החדשה עם התקציב שמוערך בכ-600 אלף שקלים
 | 
telegram
(1)

משרד הדיגיטל dsay מקבוצת דרורי ארועטי ברמן פותח את השנה החדשה עם תקציב חדש - של שירותי הרפואה שחל המוערך בכ-600 אלף שקלים - כך נודע לאייס. 

עדי גל, מנהלת השיווק של שחל: "החיבור ל-dsay נולד לאחר ההבנה שאנחנו זקוקים לשותף חזק ומקצועי בדיגיטל, שיקדם את המותג להגעה ליעדים העסקיים שלו, ו-dsay הוכיחה שהיא מבינה את הצרכים שלנו. אני צופה שיתוף פעולה פורה ומאחלת לכל הצדדים בהצלחה".

מנכ"ל המשרד ושותף, אייל הובר-לוי אמר לאייס: "כיף לפתוח את השנה החדשה עם לקוח חדש. המשרד לא מפסיק לגדול וללוות את המותגים החזקים בשוק באסטרטגיה, בקריאייטיב ובמדיה הדיגיטלית".

כותרת ראשית

- כל הכותרות

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מצחיק (ל"ת)
    " קבוצת ארועטי ברמן" 09/10/2016 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות