3 שנים מאז ה"בובות": שטראוס משיקה שפה חדשה ל'פרה'

חברת המזון מציינת שפה קריאייטיבית חדשה, שלישית במספר, תוך מספר חודשים. למותג השוקולד קדמו המהלכים של מילקי ודנונה
 | 
telegram
(9)

נדמה שאין רגע דל בשטראוס. חברת המזון הגדולה בישראל מציינת שפה מותגית חדשה, שלישית במספר, תוך מספר חודשים. לאחר שלקחה את דנונה מעולמות הבריאות לקונספט קריאייטיבי שבבסיסו השף מושיק רוט ואת מילקי לעולם הפרוע באמצעות אדלר חומסקי וקבוצת היוצרים בראשות רועי כפרי וגון בן ארי, החברה מרעננת את השפה של אחד ממותגיה המובילים - שוקולד פרה.

3 שנים לאחר שהציגה את שפת הבובות, תחת הקונספט של "מתוק לו, מתוק לו" שבמסגרתו סרטוני רשת בפנייה אישית, שטראוס "שוברת את ההגה" קלות ומציגה בובות חדשות, הפעם מפלסטלינה תחת הכותרת "בואו נעשה פה מתוק". כאמור, שטראוס מבצעת תמרון קל, כשהיא שומרת על Look & Feel של עליצות, שמחה, אנימציה ושירה שככל הנראה יוביל כמו קודמו לסרטונים ממוענים אישית, במטרה שיהפכו לוויראליים וישטפו את הרשת. השפה החדשה פותחה במהלך השנה החולפת באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי שהיה אחראי גם לשפה הקודמת, והפעם תחת נבחרת קריאייטיבית שבה פנים חדשות כגון עידן רגב ומנהל הקריאייטיב הראשי ג'ונתן לאנג.


בואו נעשה מתוק. השפה החדשה לשוקולד פרה

כותרת ראשית

- כל הכותרות

מאחורי הקלעים

תגובות לכתבה(9):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    שני דברים
    מישהו 13/10/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    1. הקריאטיב בסדר, לא הרבה יותר מזה. אין פה תובנה, אין פה צחוק, אין פה עניין. 2. שטראוס צריכים להפסיק לעשות "שפה קריאטיבית חדשה" כל שנתיים. זה פאתט
    סגור
  • 7.
    מעניין אבל......
    אמיר 10/10/2016 20:46
    הגב לתגובה זו
    5 8
    קהילת מנהלי שיווק מצייצים בפייסבוק ממתינה לראות את המהלך השלם ואז תייצר דיונים בנושא ואולי תכניס את זה לסיכום השנתי. מוזמנים לצייץ אצלינו
    סגור
  • רציני?
    אחת העם 10/10/2016 22:06
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אחרי שהתחנפת לחנה רדו וחסמת את כתבת גלובס הפכת לבזוי בענף השיווק. אתה תמכור לנצח דירות בגבעתיים.
    סגור
  • 6.
    ותמיד הפריים המטומטם בסוף של מישהו אוכל ונהנה
    דדדדד 10/10/2016 20:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כי אם לא נראה את זה אנשים לא יבינו שאוכלים את זה וזה טעים
    סגור
  • 5.
    זה נהדר השפה הזאת היא ממש פלסטלינה (ל"ת)
    קרן 10/10/2016 19:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 4.
    אם גדעון היה עושה קמפיין כזה הייתם קורעים
    צור 10/10/2016 17:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אותו. אבל באומן?? מדהים איזה קראפט
    סגור
  • 3.
    מקסים (ל"ת)
    אדי 10/10/2016 17:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    שובו של המחולל בעוד 3 2 1
    החילזון העייף 10/10/2016 17:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעעעעעעעע
    סגור
  • 1.
    ג'וני בי גוד
    ג'וני 10/10/2016 17:36
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ציפיתי אבל.. חלש למדי. לא מלהיב. לא מיוחד. לא מעניין. כל כך הרבה כסף שפכו על ההפקה הזאת והתוצאה על המסך בינונית להחריד. אגב, מייקינג אוף? די נו... תחסכו מאיתנו.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות