סקירת קריאייטיב: ניסוי חדש ל-Dove עם גברים, נשים ודופק
Dove מעלה את הדופק, הילדים שולטים בהורים וחבילות הדואר בשוויץ שמגיעות אשכרה עד אליכם
1. מותג היופי והטיפוח DOVE ממשיך במהלכי הניסוי תחת הקונספט "מהו יופי אמיתי?". בנוף סטרילי שמזכיר מאוד את ניסוי Dove Sketches, ערכה החברה ניסוי על קבוצת גברים רנדומלית ובדקה את מצב הדופק שלהם לנוכח תמונותיהן המתחלפות של דוגמניות סקסיות בעלות יופי סטראוטיפי. כמה הדופק עלה, למה ומתי? גלו בעצמכם.
כמה זה עולה לנו? צפו בניסוי
2. רבות דובר על האופן שבו ילדים "שולטים" בהורים שלהם ומסובבים אותם על האצבע. עכשיו השליטה עולה שלב כאשר הילדים שולטים בהורים שלהם ממש באופן פיזי. קבלו את "Piggyback helmet " - הקסדה שכל אבא לא צריך. הילד "רוכב" על האבא, מאותת לו לאן לפנות, באיזו מהירות לרוץ וכמובן גם מצפצף כדי שיפנו לו את הדרך. הפתרון האולטימטיבי לסכנת הקורקינט? כנראה שלא.
תופסים טרמפ על אבא// צפו בניסוי האמיתי
3. מהי הדרך הטובה ביותר להעביר את המסר "חבילת הדואר שהזמנת תגיע עד אליך" - דא, להביא אותה עד אליך. לצורך המחשה הוציאה חברת הדואר השוויצרית שליחי דואר קטנטנים ומלאי מרץ שנשלטו על ידי שלט רחוק והחביאו בתוכם מלא מתנות קטנות ומפנקות שהגיעו ממש עד לעוברי האורח השונים. אז אם גם אתם מחכים כבר חודשים לחבילה, אולי שווה שתשקלו לעבור לשוויץ. ואולי גם בלי קשר אפשר לשקול את זה.
הדואר שמגיע עד אליך
*** הכותב הוא איש קריאייטיב במשרד הפרסום NoNoNoNoNoYes ומרצה לפרסום במסלול האקדמי המכללה למנהל
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה