צפו: הנה קמפיין הרכב הראשון של הצלמת אנני לייבוביץ'

אפילו לצלמת המפורסמת בעולם יש פעם ראשונה. ההזדמנות הזו הגיעה לאחרונה עם הצעה מהמותג האמריקאי לינקולן ששכר אותה עבור קמפיין פרינט חדש
 | 
telegram
(1)

אנני לייבוביץ', הצלמת הפעילה המפורסמת בעולם, הספיקה לראות דרך עדשת המצלמה שלה את האנשים המפורסמים ביותר, ממנהיגי העולם ועד לכוכבי הקולנוע והזמרים הכי מוכרים. בעברה היא שימשה בעברה כצלמת הראשית של המגזין רולינג סטונס, טיפחה קריירה עשירה בעולם הפרסום והובילה פרויקטים רבים עבור המפרסמים הגדולים בארה"ב.

לייבוביץ' צילמה קמפיינים עבור מותגי על כגון פראדה, BVLGARY, לואי ויטון, נייק, רוברטו קוואלי ועוד. עם זאת, קטגוריית פרסום אחת שבה לייבוביץ' מעולם לא התנסתה היא שוק הרכב, וכמובן, תמיד יש פעם ראשונה. ההזדמנות הזו הגיעה לאחרונה עם הצעה מהמותג האמריקאי לינקולן ששכר את לייבוביץ' עבור קמפיין המודעות האחרון שלו.


כותרת ראשית

- כל הכותרות



סיפור המסגרת שמלווה את קמפיין הוא מסע בדרכים - 'רואד טריפ' של חבורת אנשי קריאייטיב מתחומים שונים, גברים ונשים, בסביבת גילאים שנעה בין 30 ל-40 מברוקלין לצפון מדינת ניו יורק. האנשים המצולמים בקמפיין אינם דוגמנים אלא בעלי מקצוע שעוסקים בתחומם. 








מאחורי הקלעים עם לייבוביץ'

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    "בעלי מקצוע שעוסקים בתחומם"?
    עורך 19/10/2016 11:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יכול להיות שבקומניקט המקורי באנגלית זה היה נשמע הגיוני, אבל התרגום מאבד את זה.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות