נדב פרסמן. קמפיין דג הזהב
צילום: יח"צ

עד קאן: קמפיין דג הזהב של מנצ' בטייק-אוף על מצב התאגיד

בקמפיין שמריץ טייק אוף על מצבו של תאגיד השידור החדש הנלחם בתכניות לביטולו מככבים סמנכ"לי קריאייטיב ממשרדי הפרסום המובילים בישראל לצד אנשי שיווק
משה בנימין | (7)

חודש וחצי לפני המועד האחרון להגשת העבודות לתחרות דג הזהב (23) של רשת שוקן (הארץ), משרד הפרסום מנצ' המלווה את קבוצת הארץ, עולה עם קמפיין כדי לעודד את משרדי הפרסום המקומיים לתת "פוש" אחרון לפני הסוף.

בקמפיין שמריץ טייק אוף על מצבו של תאגיד השידור החדש הנלחם בתכניות לביטולו מככבים סמנכ"לי קריאייטיב ממשרדי הפרסום המובילים בישראל לצד אנשי שיווק, כגון נדב פרסמן משנה למנכ"ל מקאן תל אביב, טל פרלמוטר משמעוני פינקלשטיין שזכה במקום ה-1 בתחרות האחרונה (22), דני יעקובוביץ', סמנכ"ל הקריאייטיב של גיתם BBDO וגיא ינאי סמנכ"ל השיווק של רקיט בנקיזר. 

דג הזהב היא תחרות קריאייטיב שהפכה למסורת שנתית. במסגרתה מתבקשים משרדי הפרסום לעצב מודעות יצירתיות עבור לקוחותיהם, וברוב המקרים מדובר ביוזמות ייחודיות שבימים כתיקונם הלקוחות יעדיפו להשאיר על רצפת חדר העריכה. התחרות הפכה לזירה שבה המשרדים מרשים לעצמם "לעוף" ברעיונות ומדי שנה ניתן למצוא בה כמה מהרעיונות הטובים ביותר שבסוף גם זוכות להתפרסם בעיתונים ומגזינים ללא קשר לדג הזהב. 

עם קבלת העבודות מתכנס צוות שיפוט שכולל את סמנכ"לי הקריאייטיב המובילים בישראל ואלו מחליטים בהצבעה גלויה על המודעות הטובות ביותר וקובעים את שלושת המקומות הראשונים. בראש צוות השופטים עומד יורם לוי, שותף ומנהל קריאייטיב ראשי במשרד הפרסום ברוקנר יער לוי. מטעם קבוצת הארץ ורשת שוקן מנהלת את התחרות המנהלת המסחרית סיגל סינואני

לזוכים בשלושת המקומות הראשונים מוענקות חבילות טיסה ואירוח בפסטיבל קאן לפרסום, הנחשב לאירוע הפרסום הגדול בעולם, הן בכמות העבודות המוגשות והן בכמות המשתתפים המגיעים לריביירה הצרפתית מדי שנה בשבוע האחרון של יוני. השנה, בנוסף למגזין הפרינט, אתר הארץ ישיק מדור אינטראקטיבי שיתמול בתחרות ובו יופיעו המודעות המשתתפות. המודעה שתזכה לכמות השיתופים הגדולה ביותר תזכה בתואר "בחירת הקהל" ותקודם גם באתרי הארץ ו-The Marker, כאשר הזוכים יקבלו חופשה בארץ ל-2 עובדי משרד ולקוח.  

 

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    COPYY 28/12/2016 12:55
    הגב לתגובה זו
    אנחנו רוצים את המגזין דרך למי מתקשרים שישלחו לנו למישרד
  • 5.
    כישלון ידוע מראש... (ל"ת)
    חבל 01/11/2016 22:33
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אויש זה מעולה! (ל"ת)
    דורית 01/11/2016 18:35
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בשלושת המודעות השתמשו בפונט שונה (ל"ת)
    מוזר 01/11/2016 18:26
    הגב לתגובה זו
  • בשלוש המודעות (ל"ת)
    עברית 08/11/2016 13:37
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מצ.חיק 01/11/2016 17:39
    הגב לתגובה זו
    קאן=כאן. קלטתם את הקטע?? מבריק
  • 1.
    כנ"ל, לתחרות כנ"ל (ל"ת)
    קמפיין סתמי, לתעשייה 01/11/2016 16:17
    הגב לתגובה זו