
צילום: אליק מוס
מסמסונג ל-Club Med ישראל: אסף כהן מונה למנהל השיווק
כהן שימש בעבר כמנהל תחום הדיגיטל של סמסונג ישראל
רשת Club Med ישראל מצרפת לשורותיה את אסף כהן, לשעבר מנהל תחום הדיגיטל של סמסונג וסופרוויזר במשרד הפרסום פובליסיס ישראל. כהן (38) מונה למנהל השיווק של מועדון הנופש בישראל.
Club Med מפעילה מועדוני נופש הפרושים ברחבי העולם ומציעים חופשות פרימיום במסגרת "הכל כלול". המועדון הראשון של החברה נפתח בשנת 1949 על ידי היהודי הספורטאי הבלגי, ז'ראר בליץ, והיהודי הצרפתי ג'ילברט טריגאנו.
זאב דהאן, מנכ"ל Club Med ישראל: "אנו שמחים על מינויו של אסף, אשר מביא איתו סט כישורים וניסיון רב בשיווק דיגיטלי. מינויו של אסף הוא נדבך נוסף במהפכת הדיגיטל והחדשנות שחברת Club Med החלה בשנה שעברה ומתבטאת במגוון תחומים ובכלל זה בעולמות השיווק והפרסום. אני מאחל לאסף הצלחה רבה בתפקיד החדש".
- 5.חומוס 05/11/2016 16:34הגב לתגובה זולא חושב שיש עוד מישהו שהיה מוכן להמליץ על אסף שאחרי הקריירה העשירה שלו בשקרים, אבטלה סמויה, תקיעת סכינים בגב ובדיחות קרש. עוד אפשרות היא שתימור עובד בשביל המתחרים של קלאב מד. אז לשלוח לשם את אסף זאת שיטה מעולה להחריב את העסק.
- 4.חומוס 05/11/2016 16:22הגב לתגובה זולא חושב שיש עוד מישהו שהיה מוכן להמליץ על אסף שאחרי הקריירה העשירה שלו בשקרים, אבטלה סמויה, תקיעת סכינים בגב ובדיחות קרש. עוד אפשרות היא שתימור עובד בשביל המתחרים של קלאב מד. אז לשלוח לשם את אסף זאת שיטה מעולה להחריב את העסק.
- 3.עבד איתו 03/11/2016 22:29הגב לתגובה זואסף איש קטן בכיין וסכסכן מקווה שבקרוב יוציאו אותו לקלאב מד
- 2.בהצלחה ! מגיע לך ! (ל"ת)אני 02/11/2016 16:30הגב לתגובה זו
- 1.תותח! קלאב מד, זכיתם. (ל"ת)קולגה 02/11/2016 16:06הגב לתגובה זו