הראשון של טל רביב: לעומק התודעה זכה בתקציב Bosch
המכרז על תקציב הפרסום של מותג Bosch מקבוצת BSH הגיע לסיומו עם זכייה של משרד הפרסום לעומק התודעה - כך נודע לאייס. על התקציב התמודדה רשימה מכובדת של משרדים שכללה את באומן בר ריבנאי, מקאן ואלי, בריקמן/אדלר, לעומק התודעה, ראובני פרידן וגיתם BBDO שטיפל בתקציב בשנים האחרונות.
הזכייה בתקציב Bosch היא הראשונה שניתן לשייך לטל רביב, השותף החדש בלעומק התודעה. לפני מספר חודשים בזמן שהתקציב עמד למכרז ומשרדי הפרסום נדרשו להציג פרזנטציות בפני החברה, רביב הוביל את ההתמודדות מטעם 'לעומק' עוד בטרם הפך לשותף ובעל מניות, ובזמן שניהל מגעים עם משרד הפרסום ובמקביל סיפק לו שירותי קריאייטיב על מתכונת פרילנס, במודל שנועד בין השאר לבדוק את שיתוף הפעולה ביניהם.
יבואנית Bosch, חברת BSH משווקת בישראל גם את מותגי סימנס וקונסטרוקטה המטופלים על ידי בריקמן ואדלר חומסקי. תקציב הפרסום של המותג צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים לשנה הקרובה.
בחברת BSH אישרו את הפרטים הידועים לאייס. ממשרד הפרסום לעומק התודעה לא נמסרה תגובה עד למועד פרסום הידיעה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
9.טל החתיך והתותח המוכשר!!חתיךךךךך שליייייי 08/11/2016 07:29הגב לתגובה זו0 0תצטלם פליזסגור
-
8."תסתכל איזה אוחצ'ה טל רביב"מקאניסט 08/11/2016 00:18הגב לתגובה זו0 0בהצלחה חביביסגור
-
7.הילד רעב. (ל"ת)רושפלד 07/11/2016 16:21הגב לתגובה זו3 0סגור
-
6.כל הכבודדב נמלים 07/11/2016 13:58הגב לתגובה זו3 0כל הכבוד אנשים מפרגן למשרד אמיתי, צנוע שמביא ערך אמיתי ללקוחות סחטיין אחד מהתעשייהסגור
-
5.באומן בר לא התמודדומשה תדייק 07/11/2016 11:59הגב לתגובה זו1 1ולכן לא הפסידוסגור
- טען עוד
-
התמודדו (ל"ת)והפסידו 07/11/2016 17:28הגב לתגובה זו1 0סגור
-
והפסידו (ל"ת)התמודדו 07/11/2016 15:40הגב לתגובה זו2 0סגור
-
4.לעומק ההצלחההאנס 07/11/2016 11:49הגב לתגובה זו5 0כל הכבוד, ניצחו את המשרדים הכי גדוליםסגור
-
3.הילד גאון גאון (ל"ת)טלי 07/11/2016 11:35הגב לתגובה זו3 0סגור
-
2.אמאלה איזה סקסיייי! (ל"ת)אני 07/11/2016 11:32הגב לתגובה זו3 1סגור
-
חמוד אתה עיוור (ל"ת)ד"ר לוינגר 07/11/2016 23:40הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.תותח. נקודה. (ל"ת)עמית 07/11/2016 11:32הגב לתגובה זו2 0סגור