ראובני פרידן זכה בתקציב הפרסום של מכללת בית ברל
לאחר 5 שנות עבודה עם זרמון גולדמן שהמשיכו לזרמון בבעלותו של אילון זרמון, תקציב הפרסום של מכללת בית ברל עובר לראובני פרידן. הזכייה בתקציב מגיעה בתום מכרז אליו יצאה המכללה לאחר שהייתה מחויבת לעשות זאת על פי חוק חבת מכרזים ולאחר שמיצתה את תקופת ההתקשרות (לאחר הארכות) עם זרמון.
חלק ניכר מפעילותה הפרסומית של המכללה מופנה לתחום הדיגיטל ובהתאם, תנאי הסף להתמודדות במכרז דרשו ניסיון של 5 שנים בתחום הדיגיטל, ניסיון של טיפול ב-3 תקציבי פרסום דיגיטליים בהיקף של 1.5 מיליון כל אחד בשנתיים האחרונות וניהול תקציב של לפחות מיליון שקלים בגוגל בשנתיים האחרונות. לאייס נודע כי במכרז התמודדו גם יהושע TBWA ודרורי ארועטי ברמן.
כמו כן דרשה המכללה ניסיון בניהול תקציב של מיליון שקלים בפייסבוק בשנתיים האחרונות. דרישות נוספות חייבו העסקה של לפחות 20 עובדים במשרד הפרסום, לרבות מחלקות קריאייטיב, פלנינג, ניהול לקוחות, פרפורמנס ו-PPC, המגובה בתרשים ארגוני. על פי מסמכי המכרז הרשמיים של המכללה, תקציב הפרסום צפוי לעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים לשנת פעילות.
במכללה האקדמית בית ברל אישרו את הפרטים. ממשרד הפרסום ראובני פרידן לא התקבלה תגובה עד למועד פרסום הידיעה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.כתבהיגר 07/11/2016 19:35הגב לתגובה זו0 0מפגרת טילים. מה זה קופי פייסט מתנאי המכרז?סגור
-
1.מה זרמון עוד קיים??? משרד בגודל של פעוטון... (ל"ת)איש ביצה 07/11/2016 17:43הגב לתגובה זו0 0סגור