מרשים, מגניב ובינ"ל: Hooligans השיקו אתר חדש
משרד הפרסום Hooligans בבעלותם של מקס שצ'רבקוב, מרים מושינסקי ושהר לוינשטיין משיק אתר חדש לפעילותו. בהתאם לרוח המשרד ה"חוליגנית" - האתר שמציג את חזון המשרד והעבודות הבולטות עליהן הוא חתום נראה מרשים, עדכני ובינלאומי כשהוא מציב דגש מרכזי על ויז'ואלים מרתקים בפורמט רחב, המשלבים השפעות שונות, מציורים קלאסיים ועד מותגים קולנועיים כגון מלחמת הכוכבים. איכשהו, המשרד שמתאמץ מאוד לעשות הכל "מגניב" עם הקפדה על כל פסיק ופיקסל, מצליח לעשות את זה בלי להיראות מתאמץ.
בעמוד הפייסבוק שלה כתבה לוינשטיין: "אחרי חבלי לידה של רכבת קלה ממוצעת, אנחנו גאים להשיק את האתר החדש והמהפנט שלנו! מעתה, כשתרצו לרגל אחר הקמפיינים הכי אכזריים שנרקחים במרתפים הכי אפלים, יש לכם לינק". את הפרויקט ניהלה רוית וייסמן, על פיתוח האתר אחראי עמרי הכט ועל הארט והעיצוב חתומים מרים מושינסקי וינאי הלוי. גזרת הקריאייטיב והקופי הייתה בידיה של שהר לוינשטיין ובמשרד מציינים כי שצ'רבקוב לקח לעצמו את עניין ה"מורל והצלפות".
כאמור, האתר שמשלב בין אנגלית לעברית מתפרש על פני מסך שלם, כשהוא מציג 5 מסכים שניתן לדפדף ביניהם באמצעות חיצים בצידי המסך, שמאל וימין, או באמצעות קליק על 5 אייקונים עגולים חלולים בתחתית המסך, שכל אחד מהם מעוטר באיור שנפתח בתוך עיגול רחב יותר. המסך הראשי מציג את שם המשרד בפונט מוגדל לצד הכיתוב: Full Stack Creative Agency, במסך השני מופיע חזון ה"אני מאמין" של המשרד, בשלישי קטגוריות הפעילות של המשרד, ברביעי 4 יסודות החשיבה שמניעים את תהליך העבודה במשרד ובחמישי רשימת הלקוחות של המשרד בעבר ובהווה.
השפה הקריאייטיבית של ה-Hooligans כתפיסה עצמית, היא משהו שניתן למצוא לו גם ביטוי בחלק מהעבודות עליהן חתום המשרד. בכלל, כאמירה, זו שאלה גדולה שראוי שכל משרד ישאל את עצמו - ואז ייצא לבדוק האם ניתן למתוח קו ישר בין ערכיו כפי שהוא מנסח אותם לבין התוצרים הקריאייטיביים שעליהם הוא חתום. מנגד, ייתכן שה-Hooligans פשוט נהנים מיתרונות הגודל, או הקוטן במקרה שלהם. קשה לשמור על אופי ייחודי ו-DNA מובחן כשאתה צומח למימדי ענק ומאבד את האווירה הבוטיקית. ביטויים נוספים לאותה שפה שמעידה על המשרד ניתן למצוא בתמונות אלו.
גלילה אחת של האתר מובילה את הגולש לחלק שמתחת למסך הכניסה שבו מופיע סרגל שעליו קטגוריות פעילות של המשרד ובכל אחת מהן העבודות המשויכות אליו. בין הקטגוריות: אנימציה, אפליקציות, תוכן, מוצרים דיגיטליים, דיספליי, גיימינג ועוד.
ומה קורה אצל הגדולים? הזנחה מאכזבת
יותר מהכל, השקת האתר של ה-Hooligans מזכירה לנו כמה הגזרה הזו בקרב משרדי הפרסום הישראליים היא דלה, משעממת ומוזנחת בשונה מאוד מהנעשה בעולם. קלישאת "הסנדלר הולך יחף" היא אנדרסטייטמנט מעליב במקרה הזה ועדות נוספת לקשיי ההתאקלמות של המשרדים לעידן הדיגיטל, אפילו ב-2016. יוצאים מן הכלל ובולטים לטובה, האתרים של חברת הפרסום והמיתוג Awesome ואתר האינטרנט של סוכנות הפרסום GO UFO. מקאן תל אביב גם הוא מציג אתר שנראה טוב, קל לניווט ועמוס בתוכן (אולי טו מאצ') שכולל את עבודות המשרד וטורים של עובדיו. משרדים נוספים שעומדים בתנאי הסף המתבקשים הם גיתם BBDO ויהושע TBWA.
משרדי ענק אחרים שעל סמך יכולתם הקריאייטיבית נכשלים בכל הקשור לנוכחות הדיגיטלית שלהם הם באומן בר ריבנאי עם עמוד נחיתה בסיסי, שחור, בעיצוב שלא עודכן כבר כמה שנים טובות ואדלר חומסקי שחיפוש אחריו בגוגל פשוט לא מוביל לשום מקום.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
6.אני צופה תביעה על שימוש בדארת׳ וויידר וסופרמןאסף 10/11/2016 13:54הגב לתגובה זו0 0מן הסתם ללא אישור...סגור
-
5.אלופי עולם! אין עליהם ולא יהיה. (ל"ת)תהיו בקשר 09/11/2016 14:39הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.לא נפלתי, הם משלמים לאייס על היח״צ? (ל"ת)מבין 09/11/2016 08:43הגב לתגובה זו2 2סגור
-
3.מר משה בנימין, אם רמת העדכניות שלך בפרסום היא כמו באתריםאוחנה 08/11/2016 16:21הגב לתגובה זו8 3המצב רע מאוד. כתבת - מרשים, עדכני ובינלאומי כשהוא מציב דגש מרכזי על ויז'ואלים מרתקים בפורמט רחב. חשבתי ואוו, מה אמצא שם. נכנסתי בשקיקה. אתר וורדפרס (סביר ואפילו לא רע) - גרסת 2015.סגור
-
2.רמה גבוההמעריץ 08/11/2016 14:56הגב לתגובה זו4 0גם האתר וגם העבודות. שאפו גדול!סגור
- טען עוד
-
1.המשרד היחידתמר 08/11/2016 14:15הגב לתגובה זו6 0מי שחכם יעבור מכל הגדולים וכל החדשים הקטנים שרוצים להיות גדולים והופכים להיות בדיוק כמותם למשרד כזהסגור