dsay מעלה פרסומת ל-ATRADE - עם ירון ברובינסקי

ATRADE מזדרזת לחגוג את אישור הרגולטור שניתן לה לפעילות בתחום המסחר העצמאי. יריית הפתיחה אמורה להעניק לה את יתרון הראשוניות על פני מתחרותיה בשוק
 | 
telegram
(3)

חברת הפרסום הדיגיטלי dsay מקבוצת דרורי ארועטי ברמן ובניהולו של השותף אייל הובר לוי רושמת לעצמה הישג קטן עם פרסומת הטלוויזיה הראשונה אי פעם שעליה המשרד יחתום את שמו. הלקוח שמעניק לה את ההזדמנות היא חברת המסחר ATRADE שתעלה הערב לאוויר בפרסומת שתחגוג את אישור הרגולטור לפועלה של חברת המסחר. 

יריית הפתיחה של ATRADE אמורה להעניק לה את יתרון הראשוניות על פני מתחרותיה בשוק. החברה היא אחת מבין 6 חברות שקיבלו אישור רשמי של הרשות לניירות ערך לפעול בתחום המסחר העצמאי. אישור שאמור להקנות להן רוח גבית בגיוס לקוחות חדשים על חשבון השחקנים הוותיקים כגון בתי ההשקעות, בתחום שעד לפני שנה סבל מבעיות אמון ובטחון בקרב חברות המסחר העצמאי. בנוסף ל-ATRADE זכו החברות פלוס 500, ריל פורקס, פירסט אינדקס, FXCM וקולמקס לאישור הרשות. 

עוד נודע לאייס כי ATRADE לא הסתפקה בהודעה לקונית לציבור אלא גייסה את הפרזנטור ירון ברובינסקי להוביל את הקמפיין שבו תכריז על אישור הרגולטור. מאחורי הקמפיין חברו ל-dsay צוותים מדרורי ארועטי ברמן, בראשותו של סמנכ"ל הקריאייטיב טל קמיאבי. על ההפקה היתה אחראית מאיה גלאון

כותרת ראשית

- כל הכותרות

שוק ההון ידוע ברפורמות ושינויים רגולטוריים שגרמו לזינוק בהוצאה לפרסום. המפורסמת ביותר הייתה רפורמת בכר משנת 2005 שנועדה להפחית את הריכוזיות של הבנקים במערכת שוק ההון ולמעשה פתחה לבתי ההשקעות זירה חדשה של פעילות בתחום קופות הגמל וקרנות הנאמנות כשעודדה את התחרות בתחומי השקעות אלה. רפורמת בכר הזרימה מאות מיליוני שקלים לתעשיית הפרסום הישראלית שנהנתה מהתחרות בין בתי ההשקעות והבנקים אשר הגיעה לשיאה בשנים אלו. ההבדלים אמנם עצומים, אך הסדרת תחום המסחר העצמאי על ידי המדינה, כפי שניתן לראות במקרה הפרסומת של ATRADE תקפיץ לוודאי את ההוצאה לפרסום הרשומה תחת שוק ההון ברבעון הקרוב. 

סמנכ"ל השיווק של ATRADE איה לאופר מסרה לאייס: "כחברה המובילה במסחר העצמאי בשנים האחרונות אנו שמחים על כניסת הרגולציה והפיקוח של הרשות לניירות ערך על זירות הסוחר וגאים להיות הראשונים שעולים בקמפיין רחב היקף (TV, שילוט, רדיו אינטרנט). אנו מודים למשרד הפרסום על העבודה הקשה והקריאיטיב המדהים, אייל הובר לוי, טל קמיאבי, מאיה גלאון המפיקה וכל עובדי משרד הפרסום, חברת ההפקה קוקורוזה ולכל העוסקים מטעמם במלאכה והפרזנטור ירון ברובינסקי".

תגובות לכתבה(3):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ZZZZzzzz
    טל קאמיאמי?? 10/11/2016 11:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תבדקו טוב מהיכן הגיעה ''ההשראה'' לפרסומת...
    סגור
  • השראה?
    כן כן 10/11/2016 19:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ירון מנחה תוכנית שמי שנופל מאבד את הכסף. מעניין מאיפה ההשראה....
    סגור
  • 1.
    משרד של עבודה
    מורן 09/11/2016 22:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    השינויים של המשרד מביאים אותם למקומות טובים! שאפו
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות