dsay מעלה פרסומת ל-ATRADE - עם ירון ברובינסקי
חברת הפרסום הדיגיטלי dsay מקבוצת דרורי ארועטי ברמן ובניהולו של השותף אייל הובר לוי רושמת לעצמה הישג קטן עם פרסומת הטלוויזיה הראשונה אי פעם שעליה המשרד יחתום את שמו. הלקוח שמעניק לה את ההזדמנות היא חברת המסחר ATRADE שתעלה הערב לאוויר בפרסומת שתחגוג את אישור הרגולטור לפועלה של חברת המסחר.
יריית הפתיחה של ATRADE אמורה להעניק לה את יתרון הראשוניות על פני מתחרותיה בשוק. החברה היא אחת מבין 6 חברות שקיבלו אישור רשמי של הרשות לניירות ערך לפעול בתחום המסחר העצמאי. אישור שאמור להקנות להן רוח גבית בגיוס לקוחות חדשים על חשבון השחקנים הוותיקים כגון בתי ההשקעות, בתחום שעד לפני שנה סבל מבעיות אמון ובטחון בקרב חברות המסחר העצמאי. בנוסף ל-ATRADE זכו החברות פלוס 500, ריל פורקס, פירסט אינדקס, FXCM וקולמקס לאישור הרשות.
עוד נודע לאייס כי ATRADE לא הסתפקה בהודעה לקונית לציבור אלא גייסה את הפרזנטור ירון ברובינסקי להוביל את הקמפיין שבו תכריז על אישור הרגולטור. מאחורי הקמפיין חברו ל-dsay צוותים מדרורי ארועטי ברמן, בראשותו של סמנכ"ל הקריאייטיב טל קמיאבי. על ההפקה היתה אחראית מאיה גלאון.
שוק ההון ידוע ברפורמות ושינויים רגולטוריים שגרמו לזינוק בהוצאה לפרסום. המפורסמת ביותר הייתה רפורמת בכר משנת 2005 שנועדה להפחית את הריכוזיות של הבנקים במערכת שוק ההון ולמעשה פתחה לבתי ההשקעות זירה חדשה של פעילות בתחום קופות הגמל וקרנות הנאמנות כשעודדה את התחרות בתחומי השקעות אלה. רפורמת בכר הזרימה מאות מיליוני שקלים לתעשיית הפרסום הישראלית שנהנתה מהתחרות בין בתי ההשקעות והבנקים אשר הגיעה לשיאה בשנים אלו. ההבדלים אמנם עצומים, אך הסדרת תחום המסחר העצמאי על ידי המדינה, כפי שניתן לראות במקרה הפרסומת של ATRADE תקפיץ לוודאי את ההוצאה לפרסום הרשומה תחת שוק ההון ברבעון הקרוב.
סמנכ"ל השיווק של ATRADE איה לאופר מסרה לאייס: "כחברה המובילה במסחר העצמאי בשנים האחרונות אנו שמחים על כניסת הרגולציה והפיקוח של הרשות לניירות ערך על זירות הסוחר וגאים להיות הראשונים שעולים בקמפיין רחב היקף (TV, שילוט, רדיו אינטרנט). אנו מודים למשרד הפרסום על העבודה הקשה והקריאיטיב המדהים, אייל הובר לוי, טל קמיאבי, מאיה גלאון המפיקה וכל עובדי משרד הפרסום, חברת ההפקה קוקורוזה ולכל העוסקים מטעמם במלאכה והפרזנטור ירון ברובינסקי".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.ZZZZzzzzטל קאמיאמי?? 10/11/2016 11:36הגב לתגובה זו0 0תבדקו טוב מהיכן הגיעה ''ההשראה'' לפרסומת...סגור
-
השראה?כן כן 10/11/2016 19:49הגב לתגובה זו1 0ירון מנחה תוכנית שמי שנופל מאבד את הכסף. מעניין מאיפה ההשראה....סגור
-
1.משרד של עבודהמורן 09/11/2016 22:41הגב לתגובה זו1 1השינויים של המשרד מביאים אותם למקומות טובים! שאפוסגור