מותג המטבחים סמגל מעביר את התקציב לגיתם BBDO
קבוצת סמגל (SAMGAL) הפועלת בתחום מטבחי יוקרה מוצרי חשמל לבית ותכנון וייצור ארונות מפקידה את תקציב הפרסום בידי גיתם BBDO. התקציב צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים בשנה. לדברי ערן סייג מבעלי קבוצת סמגל: "אנו עומדים בפני שנה מאתגרת במיוחד ואין ספק כי משרד הפרסום גיתם יעמדו במשימה"
במסגרת ניהול התקציב גיתם יטפל בכל המותגים תחת קבוצת סמגל, הכוללים 3 מרכזי תצוגה תחת השם SAMGAL CONCEPT (בחיפה, הרצליה פיתוח וראשון לציון), המותג SONAR שתחתיו משווקים קולטי אדים, כיריים, תנורים ועוד, ו-SAMGAL ELITE המציג באולמות התצוגה מוצרי חשמל לבית במותגים מוכרים. הפעילות התקשורתית פרסומית של קבוצת סמגל צפויה להתמקד בהרחבת המודעות והביקושים לשירותים השונים של החטיבות בקבוצה.
סמגל. ערן סייג
עדו הר טוב, מנכ"ל משותף של קבוצת גיתם BBDO: "אנו נרגשים מהאתגר ומהשותפות עם אנשי החזון של קבוצת סמגל, ומודים להם הבחירה בנו. קבוצת סמגל מתאימה באופן מושלם ללקוחות הנדל"ן והעיצוב המנוהלים בגיתם. קבוצת גיתם BBDO תעניק מגוון שירותים רחב, בכלל זה פרסום, ותוכן שיווקי בהובלת BBDO Content".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.רקנות חלול וחיקוי של החברות הגדולותיאיר בן טוב 16/11/2016 23:52הגב לתגובה זו0 0קודם כל תלמד לייצר באיכויות גבוהות כמו החברות שמובילות בישראל. דקור. רגבה. סמל. זיו. ורק אז תע"ש רעש ושיווק. חסר לך מוצר טוב בשביל לייצר שיווק בתקציב כזה. ממליץ שתשקיעי במוצר הנחות שלך ורק אז צא לשיווק.סגור
-
1.הרטוב מזל טוב איש בעל נשמה טובהיוסי 14/11/2016 00:30הגב לתגובה זו0 1תמשיך להצליחסגור