נותנים גז: הסושיאל של קבוצת לובינסקי יטופל ב'פה לאוזן'
סוכנות הסושיאל ושיווק הגרילה פה לאוזן בבעלותו של אבי קסוטו רוזנברג קיבלה את תקציב המדיה החברתית של יבואנית הרכב קבוצת לובינסקי - כך נודע לאייס. לראשונה תרכז היבואנית את פעילות הסושיאל של מותגיה תחת גוף אחד.
מותגי הרכב המשווקים תחת קבוצת לובינסקי כוללים את פיג'ו, סיטרואן, MG, ו- DS באופן בלעדי בישראל. פה לאוזן מנהלת את מערכי הסושיאל והניו מדיה של מפעל הפיס, רשת מלונות ישרוטל, חברת אגד, קבוצת נגב, בנק יהב ועוד. כמו כן ניהלה הסוכנות את מערך הסושיאל של מפלגת הליכוד בבחירות 2015.
קסוטו רוזנברג אמר לאייס: "אנו מאד שמחים על הצטרפותה של קבוצת לובינסקי למשפחת הלקוחות שלנו. האתגר הוא גדול ואנחנו מתכננים לצאת במהלכים שיסמנו רף חדש לנוכחות מותגים מעולם הרכב במדיה החברתית". מלובינסקי נמסר כי "אנחנו שמחים לעבוד עם פה לאוזן ומצפים להגיע ללקוחות באמצעות הזירות החברתיות להבין וללמוד מהם עוד על המותגים שלנו ועל הצרכים שלהם".
- 3.סבבה, קראתי, סחטיין עליכם, עכשיו אפשר להפסיק לטרגט אותי בפייסבוק (ל"ת)אסף 27/11/2016 12:19הגב לתגובה זו
- 2.שי 16/11/2016 20:09הגב לתגובה זועובדים בשקט אבל נותנים בראש. צריך יותר כאלה פה בביצה
- 1.טל 16/11/2016 17:00הגב לתגובה זותמשיכו ככה חברים... עוקבת מרחוק.