קריאייטיב בינ"ל: אדידס מהים, מכתב אזעקה וחתימה מהמתים
הספר, והדיוור הישיר שלא תשכחו לעולם
1. מודעות סביבתית לא עשתה רע עוד לאף מותג ועכשיו גם Adidas מצטרפת לרשימה. הררי פלסטיק המושלכים לים מידי יום, מרשתות דגים ועד בקבוקי מים, הופכים למלכודות מוות עבור חיות האוקיינוס. כדי להעלות את המודעות לנושא ולפעול למען מחזור של פסולת מסוג זה, מייצרת אדידס ליין שלם של נעלי ריצה בשם Adidas x Parley העשויות בעיקר מפלסטיק שנאסף באזורים המועדים לפורענות ומכיל 95 אחוז פלסטיק מהאוקיינוס ו-5 אחוז פוליאסטר ממוחזר.
יפה לך ים
2. לרגל “שבוע הספר” שנערך באנטוורפן שבבלגיה נחתמו מאות ספרים על ידי שמונה סופרים שכתבו רבי מכר. בין הסופרים הופיע גם הסופר והמשורר הפלמי, פול ואן אוסטיגן, שחתם על ספרו. עד כאן הכל רגיל, אלמלא העובדה שהסופר נפטר לפני יותר מ-80 שנה. את חתימתו עשה לא אחר מאשר רובוט מיוחד שלמד, ניתח ושיחזר את הכתב היד שלו ושל סופרים נוספים שעדיין בחיים. העובדה שהרובוט למד לשחזר את כתב היד אפשרה לו לא רק לחתום אלא גם לכתוב הקדשה אישית לכל קונה. מה תרצו להקדשה?
חתימה בלתי אפשרית
'The impossible signing sessions' by Bol.com at the Antwerp book fair from DDB Brussels on Vimeo.
3. בעלי עסקים קטנים מוצפים מידי יום בכמויות בלתי נתפסות של דיוור ישיר, כתוצאה מכך רוב דברי המייל נפתחים ונזרקים לפח מיד אחרי. כדי לתפוס את תשומת ליבם הפכה חברת האזעקות Sector Alarm את המכתבים שלה לבלתי נשכחים. איך? היא שמה בהם אזעקה. לא לבעלי לב חלש, אבל בהחלט בולט.
דיוור ישיר מידי
An alarming letter from Gunnar Skarland on Vimeo.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה