עוברת לצד של הלקוח: מור פסו אבלגון מונתה לסמנכ"לית השיווק בדלתא

הבחירה של דלתא בפסו אבלגון (33) מגיעה על רקע היכרות קודמת בין הצדדים מימי אדלר חומסקי, אז טיפלה בתקציב במסגרת עבודתה
 | 
telegram
(2)

מור פסו אבלגון ששימשה בתפקידה האחרון כמנהלת אשכול לקוחות באדלר חומסקי מונתה לאחרונה לתפקיד סמנכ"לית השיווק והאסטרטגיה של דלתא ישראל. פסו אבלגון תחליף את גלית בר-און שביקשה לסיים את תפקידה. 

הבחירה של דלתא בפסו אבלגון (33) מגיעה על רקע היכרות קודמת בין הצדדים מימי אדלר חומסקי, אז טיפלה בתקציב במסגרת עבודתה. כמו כן ניהלה פסו אבלגון את תקציבי שטראוס מים, בזק בינלאומי, חברת החשמל ושופרסל. לפני כן הייתה חלק מצוות ההנהלה של pela ozen ויוטרן (שלימים התמזגה לתוך אדלר חומסקי) והתמחתה בסושיאל מדיה, פרסום בדיגיטל, אונליין מרקטינג ותוכן. 

צביקה שווימר, מנכ"ל דלתא ישראל: "אנו רוצים להודות לגלית בר-און, מנהלת השיווק היוצאת על עשייתה הרבה. אני מברך על הצטרפותה של מור לדלתא ומאחל לה הצלחה רבה".

כותרת ראשית

- כל הכותרות

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חושב שפסו היא עילוי ורוצה לדבר על זה
    קלוט לוט 28/11/2016 22:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    **אבל לא בשבת
    סגור
  • 1.
    מור פסו אבלגון התותחית (ל"ת)
    אחת שמכירה 28/11/2016 19:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות