פונקציה חדשה ב'ארמוזה': מיכל יצחקי תהיה מנהלת רכש
ארמוזה פורמטס מינתה את מיכל יצחקי למנהלת רכש, תפקיד חדש בחברת הפורמטים הבינ"ל. יצחקי הצטרפה ל'ארמוזה' ב-2015 כמנהלת מכירות לסקנדינביה ואפריקה, ותנהל מעתה את פעילות הרכש של החברה, שעיקרה איתור תכנים חדשים בארץ ובעולם, והרחבת הקטלוג של החברה שמיועד להפצה בכל העולם.
יצחקי עבדה יותר מעשור עם כמה מהערוצים וחברות ההפקה המובילים בתעשיית הטלוויזיה הישראלית והבינ"ל. לפני הצטרפותה ל'ארמוזה', היא עסקה בניהול רכש, שיווק וקידום אסטרטגיות בערוצים המקומיים והבינ"ל של HOT. היא גם עבדה בחברת Applicaster בה הובילה פרויקטים שהתמקדו בחוויות קרוס-מדיה עבור גופי שידור ברחבי העולם.
הקטלוג של 'ארמוזה' מציג יותר מ-90 פורמטים שנמכרו ומשודרים ב-35 מדינות. החברה נחשבת לכוח משמעותי בתעשיית התוכן ומי שיש לה חלק גדול בהצלחה הישראלית בחו"ל. בין היתר היא חתומה על הפצת השעשועון לעוף על המיליון - כנראה התוכן הישראלי הכי נמכר ברחבי העולם עם 4,000 פרקים, לצד הדוקו-ריאליטי מחוברים ובני ערובה.
מנכ״ל ארמוזה פורמטס, אבי ארמוזה, אמר: "אנחנו מצפים להביא את הידע הנרחב של מיכל בתעשיה בכלל וברכש תכנים בפרט, אשר מצטרף אל התשוקה שלה לטלוויזיה ואל התפקיד החדש הזה, ובטוחים שהיא תפתח הזדמנויות נוספות עבור החברה שלנו. התוכן היצירתי שלנו והאנשים המוכשרים שפועלים להפיח בו חיים הם הדברים שבזכותם ארמוזה חווה צמיחה חזקה ועקבית".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה