ציון 100,000: יוני סבג מסלקום נבחר לאיש השיווק של נובמבר
באחת הבחירות היותר מוצדקות בשנה החולפת, סמנכ"ל השיווק של סלקום, יוני סבג נבחר לאיש השיווק של חודש נובמבר על ידיד איגוד השיווק הישראלי. הבחירה מגיעה בין השאר על רקע חציית קו ה-100 אלף לקוחות של סלקום TV בתוך פחות משנתיים - הישג מרשים לכל הדעות שהופך את החברה לשחקנית שאין להתעלם ממנה.
עד להשקה, שוק הטלוויזיה הרב ערוצי נשלט על ידי 2 חברות - HOT ו-yes. למרות שבשנים האחרונות קמו מספר אלטרנטיבות, המודל של סלקום TV המשלב בתוכו הצעת תוכן שעומדת בדרישות הסף של הישראלים לצד מחיר אטרקטיבי ואפשרות לחבילת אינטרנט-טלפון קווי וטלוויזיה הוא זה שהצליח לייצר שינוי בשוק.
באיגוד השיווק מסבירים כי "אתגר נוסף עמו סלקום התמודדה הוא השינוי הניכר בפוזיציה שלה - ממוביל שוק גדול בקטגוריית הסלולר, לצ'אלנג'ר בקטגוריית הטלוויזיה. סלקום התמודדה עם האתגר באמצעות יצירת שפה המבוססת על 'אלטר-אגו' חצוף ובועט, 'משיח' - דמות קומית (השחקן אודי כגן) שצמחה ברשת, צברה קהל מעריצים והפכה לדמות המזוהה עם החברה".
- 2.חיים ביטון 30/11/2016 07:31הגב לתגובה זומי צריך סלקום כשיש היום כל כך הרבה אלטרנטיבות, המחלות לב האלה כל שני וחמישי ״טועים״!לטובתם בסלולאר אז גם ניתן להם את הטלוויזיה? חרא עליהם
- 1.מגיע לך יוני, מדהים! (ל"ת)אני 29/11/2016 13:24הגב לתגובה זו
- תותח (ל"ת)סיגל מאור 29/11/2016 15:11הגב לתגובה זו
- רביטל 29/11/2016 20:04תותח על