ציון 100,000: יוני סבג מסלקום נבחר לאיש השיווק של נובמבר

למרות  שבשנים האחרונות קמו מספר אלטרנטיבות, המודל של סלקום TV הוא זה שהצליח לייצר שינוי בשוק. בתוך שנתיים חצתה החברה את קו ה-100 אלף לקוחות
משה בנימין | (4)

באחת הבחירות היותר מוצדקות בשנה החולפת, סמנכ"ל השיווק של סלקום, יוני סבג נבחר לאיש השיווק של חודש נובמבר על ידיד איגוד השיווק הישראלי. הבחירה מגיעה בין השאר על רקע חציית קו ה-100 אלף לקוחות של סלקום TV בתוך פחות משנתיים - הישג מרשים לכל הדעות שהופך את החברה לשחקנית שאין להתעלם ממנה. 

עד להשקה, שוק הטלוויזיה הרב ערוצי נשלט על ידי 2 חברות - HOT ו-yes. למרות  שבשנים האחרונות קמו מספר אלטרנטיבות, המודל של סלקום TV המשלב בתוכו הצעת תוכן שעומדת בדרישות הסף של הישראלים לצד מחיר אטרקטיבי ואפשרות לחבילת אינטרנט-טלפון קווי וטלוויזיה הוא זה שהצליח לייצר שינוי בשוק. 

באיגוד השיווק מסבירים כי "אתגר נוסף עמו סלקום התמודדה הוא השינוי הניכר בפוזיציה שלה - ממוביל שוק גדול בקטגוריית הסלולר, לצ'אלנג'ר בקטגוריית הטלוויזיה. סלקום התמודדה עם האתגר באמצעות יצירת  שפה המבוססת על 'אלטר-אגו' חצוף ובועט, 'משיח' - דמות קומית (השחקן אודי כגן) שצמחה ברשת, צברה קהל מעריצים והפכה לדמות המזוהה עם החברה".

 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    חיים ביטון 30/11/2016 07:31
    הגב לתגובה זו
    מי צריך סלקום כשיש היום כל כך הרבה אלטרנטיבות, המחלות לב האלה כל שני וחמישי ״טועים״!לטובתם בסלולאר אז גם ניתן להם את הטלוויזיה? חרא עליהם
  • 1.
    מגיע לך יוני, מדהים! (ל"ת)
    אני 29/11/2016 13:24
    הגב לתגובה זו
  • תותח (ל"ת)
    סיגל מאור 29/11/2016 15:11
    הגב לתגובה זו
  • רביטל 29/11/2016 20:04
    תותח על